کد خبر : 1774818 | 28 مرداد 1400 ساعت 22:20 | 55K بازدید | 5 دیدگاه

اشک های عمر السومة پس از مصدومیت (عکس)

ستاره سوری تیم الاهلی در همان دقایق نخستین دیدار برابر الحزم، دچار آسیب دیدگی شدید و از زمین بازی بیرون رفت و احتمالا بازی با ایران را از دست بدهد.

به گزارش "ورزش سه"، در هفته دوم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، تیم های فوتبال الاهلی و الحزم به مصاف هم رفتند که این بازی با آسیب دیدگی شدید عمر السومة ستاره سوری الاهلی در همان دقایق نخستین بازی همراه بود.

 

1635511

 


در دقیقه سوم این بازی، عمر السومة صاحب یک فرصت گلزنی شد که نتوانست از این موقعیت ایده آل استفاده کند و پس از این صحنه، او روی زمین افتاد و قادر به ادامه بازی نبود. این بازیکن پس از حضور آمبولانس، زمین مسابقه را ترک کرد و جایش را به عبدالرحمن غریب داد.


آنگونه که از تصاویر تلویزیونی به نظر می رسید، این بازیکن سوری دچار مصدومیت شدیدی شده و ممکن است مدت زمان طولانی دور از ترکیب الاهلی و تیم ملی سوریه قرار بگیرد. او حین خروج از زمین و روی نیمکت ذخیره های الاهلی، در حال اشک ریختن بود و این مسئله به معنای شدت آسیب دیدگی اوست.

 

 

1635514


عمر السومة در خلال برگزاری رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال نیز دچار مصدومیت شد و بازی ششم تیمش برابر الدحیل را از دست داد. او پس از بهبودی، به میادین بازگشت و این بار در جریان اردوی تیم ملی سوریه در بحرین مصدوم شد و بازی دوستانه با ایران را از دست داد. 


حالا این بازیکن برای سومین بار طی 3 ماه اخیر دچار آسیب دیدگی شدید می شود و احتمال می رود بازی نخست تیم ملی سوریه برابر ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی که در تاریخ 11 شهریور برگزار می شود را از دست بدهد.

 

 

1635512

 

1635513

دیدگاه‌ها