کد خبر : 1774860 | 29 مرداد 1400 ساعت 12:48 | 23.7K بازدید | 1 دیدگاه

آغاز رقابت رسمی در پورتیموننزه؛

پیام نیازمند علیه ساموئل و کرونا

پیام نیازمند با پشت سر گذاشتن دوران قرنطینه حالا منتظر تصمیم پائولو سرجیو مربی سابق صنعت نفت آبادان است.

پیام نیازمند علیه ساموئل و کرونا

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه پیام نیازمند قراردادش را چند ماه پیش امضا کرد و بلافاصله پس از آخرین دیدار لیگ بیستم مقابل استقلال ایران را ترک کرد تا در تمرینات تیم جدیدش حاضر شود، در 2 بازی ابتدایی فصل نتوانست در دسترس سرمربی تیم حضور داشته باشد.


در این 2 مسابقه که برابر ویتوریا گیمارش و ژیل ویسنته برگزار شدند، ساموئل پرتغال دروازه بان 27 ساله و برزیلی پورتیموننزه به میدان رفت؛ 2 دیداری که اولی با پیروزی خانگی شاگردان پائولو سرجیو همراه شد و در بازی دوم این تیم پورتیموننزه بوده که با یک گل شکست خورد.


طی این مدت پیام نیازمند که 9 مردادماه تهران را به مقصد پرتغال ترک کرده بود، در قرنطینه به سر می‌برد و به همین دلیل حضور در بخشی از تمرینات تیم و به طبع آن 2 مسابقه اول تیمش را از دست داد.


حالا و پس از پشت سر گذاشتن این روزها تیم فوتبال پروتیموننزه در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ برتر پرتغال روز یکشنبه 31 خردادماه به مصاف توندلا می‌رود و باید دید آیا پائولو سرجیو با رسیدن نیازمند از او در ترکیب اصلی تیمش استفاده خواهد کرد یا برای سومین مسابقه پیاپی به ساموئل اعتماد می‌کند که فصل گذشته نیز در این تیم پرتغالی حضور داشته است.


در این بین حضور پائولو سرجیو مربی پرتغالی صنعت نفت آبادان که عملکرد قابل توجه با صنعت نفت آبادان در لیگ ایران داشت، می‌تواند با توجه به شناختی که او از فوتبال ایران و بازیکنانش دارد، نقطه امیدوارکننده ای برای پیام نیازمند باشد تا اولین حضور رسمی خود را در فوتبال اروپا ثبت کند.

دیدگاه‌ها