کد خبر : 1774883 | 29 مرداد 1400 ساعت 14:45 | 38.8K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره مد نظر رئال در آستانه تمدید قرارداد با بایرن‌

به نظر می رسد که لئون گورتزکا در آستانه تمدید با بایرن‌مونیخ قرار گرفته است.

ستاره مد نظر رئال در آستانه تمدید قرارداد با بایرن‌

به گزارش "ورزش سه"،داوید آلابا حاضر نشد قراردادش را با بایرن تمدید کند و چندی پیش به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال شد. شرایطی مشابه نیز برای لئون گورتزکا هافبک ملی پوش بایرن وجود دارد و طی هفته های اخیر این نگرانی به وجود آمد که این هافبک کلیدی باواریایی ها نیز در تابستان آینده به شکل رایگان بایرن را ترک کند.

 

از طرف دیگر گفته شد که رئال مادرید اصلی ترین مشتری لئون گورتزکا محسوب می شود و قصد دارد این ستاره آلمانی را در تابستان آینده به خدمت بگیرد. همچنین بعد از رئال، منچستر یونایتد نیز به صف مشتریان گورتزکا اضافه شد تا نگرانی ها در مورد این بازیکن ملی پوش به اوج خود برسد.

 

 

1625638

 

 

با این وجود به نظر می رسد که راه لئون گورتزکا و بایرن مونیخ به این زودی ها به جدایی ختم نمی‌شود چراکه گزارش ها حاکی از آن است که این هافبک آلمانی در آستانه تمدید قرارداد با باواریایی ها قرار گرفته است. بر اساس ادعای Sport1 توافقات کامل بین دو طرف شکل گرفته و طی روزهای آینده قرار داد گورتسکا بایرن به شکل بلند مدت و احتمالاً تا سال 2026 تمدید خواهد شد؛ خبری که به تایید فابریتزیو رومانو، خبرنگار معتبر حوزه نقل و انتقالاتی نیز رسیده است و به نظر می‌رسد که باید کارهای تمدید قرارداد گورتزکا را تمام شده دانست.

دیدگاه‌ها