کد خبر : 1774908 | 29 مرداد 1400 ساعت 16:49 | 20.9K بازدید | 1 دیدگاه

بنزما هیچ تقصیری نداشت

سکوت دیدیه‌دشان بعد حذف فرانسه از یورو شکست

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، درباره حذف تلخ این تیم از رقابت های یورو صحبت کرده است.

سکوت دیدیه‌دشان بعد حذف فرانسه از یورو شکست

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تصور می شد فرانسه مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی رقابت های یورو 2020 باشد، تیم دیدیه دشان در مرحله یک چهارم نهایی مقابل سوئیس کار را واگذار کرد تا حذف زودهنگام و تلخی را از این مسابقات تجربه کرده باشد.

 

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه برای اولین بار بعد از حذف این تیم از رقابت های یورو در این رابطه صحبت کرده و می‌گوید: " سخت ترین کار هضم کردن این شکست است و من در حال حاضر مشغول انجام آن هستم. اینکه بفهمیم ما چه کاری می‌توانیم انجام دهیم و در این مدت چه عملکردی داشتیم.

 

 

1612808

 

 

باز هم می گویم که در دقیقه 80 مقابل سوئیس 3-1 پیش بیفتیم و ببینیم بعد از آن چه شد...
داشتن استحکام همیشه در DNA ما بوده است. با این حال بعد از 3-3 شدن بازی طبیعتا شما کمی عصبی می شوید. البته کینگزلی کومان فرصتی داشت که توپ به تیر دروازه برخورد کرد و شما باید واقع بین باشید. وقتی با نتیجه 3-1 پیش بودیم هیچ کس در داخل استادیوم و خارج از آن نمی توانست تصور کند که ما صعود نمی‌کنیم.

 

من نمی خواهم به دنبال بهانه باشم. می دانم که من تنها مسئول هستم. وقتی همه چیز خوب پیش می رود، اوضاع فوق‌العاده نیست و وقتی همه چیز بد پیش می رود نیز وضعیت سیاه نیست. حذف ما به عناصر زیادی مرتبط است. این مسئولیت من است. انتخاب تاکتیک اولیه کارساز نبود. می دانم که چه چیزی شرایط را به آنجا رساند."

 

 

1617296

 

 

کریم بنزما در دیدار برابر سوئیس دو گل به ثمر رساند. با این حال اولیویه ژیرو در وقت‌های اضافه جانشین او شد. دشان در مورد اینکه آیا می توانسته بنزما را زودتر تعویض کند یا خیر نیز گفت: " کریم هیچ ارتباطی با حذف ما نداشت و هر کاری که باید انجام داد. من مجبور شدم تیم را به دلایل مختلف تغییر دهم. من می دانم که این سناریوی ایده آل نیست. بله، من می توانستم کارها را متفاوت انجام دهم. اما ما در دقیقه 80 با نتیجه 3-1 پیش افتادیم. با این همه نه من و نه او نمی توانیم به عقب برگردیم."

دیدگاه‌ها