کد خبر : 1774919 | 29 مرداد 1400 ساعت 17:40 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش ناگلزمان به شایعات جدایی لواندوفسکی

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، به شایعات جدایی روبرت لواندوفسکی از این تیم واکنش نشان داد.

واکنش ناگلزمان به شایعات جدایی لواندوفسکی

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ بعد از یک پیروزی روحیه‌بخش مقابل دورتموند در سوپرجام آلمان و قهرمانی در این رقابت، یکشنبه در چارچوب هفته دوم بوندسلیگا به مصاف کلن خواهد رفت. باواریایی ها در بازی هفته اول خود مقابل مونشن‌گلادباخ متوقف شدند و قطعاً با انگیزه پیروزی در برابر کلن پا به زمین مسابقه خواهند گذاشت.

 

یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، پیش از این بازی گفت: "به طور کلی ملیت بازیکنان جدید برای من مهم نیست. به عنوان یک باشگاه آلمانی ، البته توصیه می شود به دنبال استعدادهای جوان آلمانی باشید. هر مربی وقتی بازیکنانش برای تیم های ملی خود بازی می کنند خوشحال است."

 

 

1635718

 

 

ناگلزمان درباره شایعات جدایی روبرت لواندوفسکی: "او احساس خوبی دارد و عملکردهایی عالی را در بازی ها و تمرینات نشان می دهد. این بسیار مهم تر از شایعات خاصی است که بخشی از فوتبال هستند."

 

مصدومیت مانوئل نویر و کینگزلی کومان: "مانوئل نویر امروز تمرین نکرده است اما در عین حال آسیب دیدگی او خیلی جدی نیست اما به کمی زمان احتیاج دارد. تصور می‌کنم که در بازی روز یکشنبه حضور نخواهد داشت و در سمت مقابل اسون اولریش را داریم که کاملاً آماده است. کینگزلی کومان نیز در بازی یکشنبه غایب خواهد بود و ما هیچ عجله ای برای استفاده از آن نداریم و نمی‌خواهیم تحت فشارش قرار دهیم."

 

 

1635719

 

 

وضعیت تمدید قرارداد گورتزکا و کیمیش: "من هر روز در مورد وضعیت قراردادشان با آنها صحبت نمی کنم. من فکر می کنم همه چیز خوب است. فکر می کنم طبیعی است که هر دو می خواستند ایده های مربی جدید را بشنوند و بعد تصمیم گیری کنند."

دیدگاه‌ها