کد خبر : 1774923 | 29 مرداد 1400 ساعت 18:07 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره چلسی غایب در برابر آرسنال؛

توخل: تست کرونای پولیشیچ مثبت شده است

توماس توخل، سرمربی چلسی، اعلام کرد که در پی مثبت شدن تست کرونای کریستین پولیشیچ، مهاجم آمریکایی آبی ها، او در دربی لندن در ورزشگاه امارات به میدان نخواهد رفت.

توخل: تست کرونای پولیشیچ مثبت شده است

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل، سرمربی چلسی، فاش کرد که تست کرونای کریستین پولیشچ مثبت شده و در نتیجه ملی پوش آمریکایی در دربی آبی ها با آرسنال حضور نخواهد داشت.
 

قهرمانان چمپیونزلیگ قرار است روز یکشنبه در ورزشگاه امارات در دیداری از لیگ برتر با همسایگان لندنی خود دیدار کنند.

 

1635730

 

پولیشیچ که در پیروزی 3 بر 0 مقابل کریستال پالاس، آخرین باری که برای چلسی به میدان رفت، گلزنی کرده بود، هیچ نقشی برابر تیم میکل آرتتا بازی نخواهد کرد. او اکنون به قرنطینه رفته است و باید مدتی را در قرنطینه بماند.

 

توخل در پاسخ به خبرنگاران در مورد برنامه های خود برای این بازی و وضعیت حکیم زیچ و انگولو کانته گفت: "متاسفانه تست کریستین مثبت بوده و باید پروتکل ها را رعایت کند. او تمرین نکرده و برای بازی آماده نیست.

حکیم و انگولو هر دو دیروز [پنجشنبه] تمرین کردند، بنابراین ما باید فردا جلسه تمرینی فیزیکی شدیدتری داشته باشیم و فردا تصمیم بگیریم. در حال حاضر وضعیت بسیار مثبت به نظر می رسد و احتمالا هر دو می توانند روز یکشنبه در ترکیب تیم باشند."

 

1635731

 

در حالی که غیبت پولیشچ ضربه ای بی موقع به برنامه های چلسی قبل از بازی با آرسنال وارد می کند، آنها یک مهاجم جدید 117 میلیون یورویی آماده ورود به میدان دارند.

 

روملو لوکاکو برای دومین بار به استمفوردبریج بازگردانده شد و توخل انتظار دارد که ملی پوش بلژیکی این هفته به عنوان شماره 9 جدید آبی ها به میدان بروود.

 

توخل  درباره اضافه شدن این ستاره گرانقیمت به ترکیب آبی ها گفت: "ما یک جلسه تمرینی دیگر داریم، اما هفته پرباری بود. او با گروهی از بازیکنان که در بازی قبلی از ابتدا در زمین بودند تمرین کرد، بنابراین هفته بسیار پر بار و شلوغی بود. امروز تمرین کم شدتی داشتیم و فردا جلسه مهمی قبل از بازی خواهیم داشت. امیدواریم او روز یکشنبه در زمین باشد و به نظر می رسد هم هیمنطور می رسد."

 

1635728

 

هنگام بحث در مورد مسائل انتخاب تیم، توخل همچنین در مورد برنامه های آینده خود برای مدافع 22 ساله آّی ها، ترور چالوبا صحبت کرد.

 

این جوان آینده دار در اولین بازی خود در لیگ برتر مقابل کریستال پالاس گلزنی کرد و اکنون قرار است قرارداد جدید در غرب لندن با آبی ها ببندد.

 

توخل در مورد این بحث ها گفت: "او پیش فصل فوق العاده ای را با ما انجام داد. او یک بازیکن و یک شخصیت برتر و سطح بالا است.


او از شانس خود را بسیار تاثیرگذار استفاده کرد. او بازی های بسیار خوبی در پیش فصل انجام داد، 120 دقیقه مقابل ویارئال و 90 دقیقه قدرتمند دیگر مقابل کریستال پالاس بازی کرد.

منطقی است که او اینجا بماند. او بازیکنی است که ما می خواهیم او را حفظ کنیم و وضعیت او از این قرار است."

 

دیدگاه‌ها