کد خبر : 1774946 | 29 مرداد 1400 ساعت 21:43 | 37.2K بازدید | 5 دیدگاه

ویلی کابایرو:

مسی شبیه مایکل جردن است؛ شکست را نمی‌پذیرد

سریال مستندی درباره مایکل جردن، اسطوره NBA، ویلی کابایرو، دروازه بان سابق چلسی را به یاد لیونل مسی، خرید جدید پاری سن ژرمن انداخته است.

مسی شبیه مایکل جردن است؛ شکست را نمی‌پذیرد

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه جام جهانی 2018 بود که ویلی کابایرو از نزدیک شاهد مهارت های بی بدیل دریبل زنی لیونل مسی بود، این بازیکن 39 ساله در نهایت در زمان حضورش در چلسی به سنگربان شماره یک آرژانتین تبدیل شد.

 

سریال پرطرفدار "The Last Dance" که به دوران ورزشی بسکتبالیست آمریکایی، مایکل جردن می پردازد، برای ویلی کابایرو یادآور توانایی های هم تیمی اش در آلبی سلسته است.

 

1635769

 

کابایرو در مصاحبه با سایت گل گفت: "بازی کردن برابر مسی بعضی اوقات مانند کابوس است. تمام تمرکز تیم شما بر روی مهار مسی است و او فضا را برای بقیه بازیکنان فراهم می کند و باز در نهایت کسی که دوباره روبروی شما ظاهر می شود خود مسی است.

 

من یک دوره کوتاه این فرصت را داشتم تا با او در تیم ملی در یک بازی کوچک تمرین کنم. حتی در زمان تمرین هم او فقط می خواهد ببرد. اگر شما هم "The Last Dance" درباره مایکل جردن را دیده باشید، می دانید که او هم همینطور است و نمی تواند شکست را بپذیرد.

او اصلا شکست در هیچ رقابتی را نمی پذیرد و همیشه به شما برای کسب پیروزی حتی در بازی های کوچک فشار میاورد. یادم هست یک بار قبل از جام جهانی ما با تیم زیر 23 ساله های اسپانیا یک بازی تمرینی برگزار کردیم. هنگام طرح ریزی حمله او به سوی من آمد و توپ خواست. من توپ را در محوطه جریمه خودمان به او دادم و او به سرعت با توپ از 10 بازیکن حریف عبور کرد و گل زد. همه در دل‌شان می گفتند که "چی شد؟!". ما مسی را قبل از جام جهانی در بالاترین سطح ممکن دیدیم.

 

1635766

 

بی نظیر بود و ما شوکه شده بودیم. گاهی اوقات شما متوجه نمی شوید اما بعضی تیم ها با قرار دادن چهار یا پنج بازیکن تمرکزشان را روی مهار مسی می گذارند. واقعا بی نظیر است. او مطمئنا بهترین بازیکن جهان است.

 

انتقال مسی 34 ساله به پاری سن ژرمن، بعد از آنکه بارسلونا اعلام کرد توانایی نگه داشتن او را ندارد، دنیا را در شوک فرو برد. انتقال او به صورت بازیکن آزاد به PSG باعث خوشحالی و جشن گرفتن هواداران پاریسی در خیابان ها شد.

 

کابایرو با دیدن گریه های مسی در کنفرانس مطبوعاتی آخر او در بارسلونا با او احساس هم دردی کرد.

کابایرو در این باره گفت: "الان می بینیم که او بسیار خوشحال است اما روزهای گذشته برای او بسیار دشوار و سخت بوده است.

 

1632834

 

همه به تصمیم بعدی مسی فکر می کردند ولی هیچکس به این توجه نمی کرد که او بعد از شنیدن این خبر که بارسلونا نمی تواند رقمی که قرار بود به او پرداخت کند را تقبل کند، چه فکر می کند و چه حسی دارد. رقمی که حدود نیمی از دستمزد فصل پیش او بود.

 

همچنین سرخیو آگوئرو که دوست نزدیک مسی و هم تیمی او در تیم ملی است نیز علاقه داشت با او دوباره هم تیمی شود. من معتقدم این خبر بسیاری را در بارسلونا شوکه کرد.

 

من برای او و خانواده اش بسیار ناراحت و متاسف شدم. البته با این وجود برای لئو بسیار خوب است که یک لیگ جدید را امتحان می کند. این بسیار خوب است که نشان دهد هنوز می تواند کارهایی را که در بارسلونا انجام می داد، تکرار کند."

 

 

دیدگاه‌ها