کد خبر : 1775029 | 30 مرداد 1400 ساعت 14:48 | 72.3K بازدید | 8 دیدگاه

درخواست هواداران استقلال از رییس‌جمهور (عکس)

هواداران استقلال یکبار دیگر و در اعتراض به وضعیت موجود و عملکرد ضعیف مدیریت تیم، مقابل دفتر باشگاه دست به تجمع زدند.

 

به گزارش "ورزش سه"، هواداران استقلال یک بار دیگر مقابل دفتر باشگاه تجمع کردند. تعدادی از طرفداران این تیم در اعتراض به وضعیت موجود تیم محبوبشان از جمله عدم تمدید قرارداد ستاره های آبی پوشان و جذب بازیکنان جدید، با برپایی تجمعی از رئیس جمهور درخواست کمک کردند.


این هواداران که بنری خطاب به حجت الاسلام رئیسی در دست داشتند، با شعار علیه مدیران باشگاه خواستار تعیین مدیری پاسخگو شده که بتواند مشکلات باشگاه را حل کند. البته هواداران استقلال پس از دقایقی توسط نیروی انتظامی پراکنده شدند و تعدادی از آنها به نمایندگی از سایرین به دفتر باشگاه رفته تا با مدیران استقلال به صحبت بپردازند.


در حالیکه چند نفر از این هواداران برای گفتگو با مدیران وارد دفتر باشگاه شدند، به دلیل غیبت احمد مددی مدیرعامل استقلال که در دبی حضور دارد و همچنین عدم پاسخگویی ناصر فریادشیران، موفق به صحبت با مدیران باشگاه نشده و دست خالی ساختمان را ترک کردند.


این هواداران که تعداد آنها بین 30 تا 40 نفر بود، به عدم آغاز تمرینات، جذب نشدن بازیکن جدید، از دست رفتن فرصت طلایی 14 روزه که مجیدی به آن اشاره کرده بود معترض بوده و از مقابل ساختمان باشگاه استقلال راهی ساختمان سئول شده تا اعتراض خود را جلوی ساختمان وزارت ورزش ادامه دهند.

 

1635875

دیدگاه‌ها