کد خبر : 1775054 | 30 مرداد 1400 ساعت 14:18 | 79K بازدید | 7 دیدگاه

رفتارهای عجیب و غریب پی اس جی با امباپه (عکس)

سران پی اس جی به نظر از کیلیان امباپه دلخور هستند و این را می توان از صفحات اجتماعی رسمی باشگاه نیز متوجه شد.

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه عزم خود را جزم کرده و قصد دارد راهی رئال مادرید شود. او اخیرا به ناصر الخلیفی مدیر پی اس جی نیز این مساله را اطلاع داده است که تمدید نخواهد کرد و ترجیح می دهد همین تابستان به رئال مادرید برود. پی اس جی اما تمایلی برای فروش امباپه ندارد و حتی حاضر است قید 150 میلیون یوروی رئال را بزند و سال دیگر ستاره فرانسوی را رایگان از دست بدهد. از قرارداد امباپه تنها یک سال باقی مانده و او می داند که در صورت تمدید دیگر راه خروج نخواهد داشت.

 

 

1635905

 

 

دیروز و ساعتی قبل از شروع بازی پی اس جی برابر برست، صفحه توئیتر پی اس جی اقدام به انتشار تصاویری از داخل رختکن کرد که در آن پیراهن 10 بازیکن دیده می شد ولی خبری از کیلیان امباپه نبود. اتفاقی که فصل گذشته غیرممکن بود رخ بدهد.

 

 

1635906

 

 

تصاویری از ورود بازیکنان پی اس جی به ورزشگاه نیز کار شد که در میان شان امباپه دیده نمی شد. چند روز پیش نیز ویدیویی از امباپه در صفحه رسمی باشگاه منتشر شد که مربوط به سوت زدن های اعتراضی هواداران علیه او در جریان بازی با استراسبورگ بود تا مشخص شود که باشگاه از رفتارهای اخیر او ناراضی است.

 

در بازی دیشب امباپه موفق به زدن گل دوم پی اس جی شد و کمک کرد تیمش 4-2 برنده شود و البته در صفحه توئیتر و اینستاگرام باشگاه نیز تصاویری از او پس از تعویض منتشر شد که از درخشش خود ابراز خوشحالی می کرد. 

دیدگاه‌ها