کد خبر : 1775091 | 30 مرداد 1400 ساعت 17:55 | 11.7K بازدید | 2 دیدگاه

لیورپول ۲-۰ برنلی؛ آنفیلد دوباره ترسناک شد

لیورپول موفق شد با ارائه یک نمایش حساب شده با دو گل برنلی را شکست دهد.

لیورپول ۲-۰ برنلی؛ آنفیلد دوباره ترسناک شد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول که شروع خوبی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس داشه و هفته گذشته موفق شد نوریچ را از پیش رو بردارد، امروز در چارچوب مسابقات هفته دوم رو در روی برنلی قرار گرفت که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 2-0 به سود میزبان خاتمه یافت.

 

 

1635945

 

 

لیورپول کار را هجومی آغاز کرد و حملات این تیم در دقیقه 18 به گل اول ختم شد. ارسال کنستانتین سیمکاس به روی دروازه با ضربه تمام کننده دیه‌گو ژوتا همراه شد تا نتیجه 1-0 شود.

 

در دقیقه 27 محمد صلاح موفق شد گل دوم لیورپول را هم به ثمر برساند اما بعد از مراجعه داور به VAR این گل به دلیل آفساید مردود اعلام شد تا بازی با همان نتیجه 1-0 ادامه پیدا کند.

 

 

1635944

 

 

در ادامه نیمه اول برنلی کمی جلو آمد و روی اشتباه آلیسون بکر یک موقعیت نیز روی دروازه لیورپول ایجاد کرد اما نتیجه ای حاصل نشد تا بازی در پایان 45 دقیقه ابتدایی با همان یک گل به سود قرمزهای آنفیلد خاتمه پیدا کند.

 

نیمه دوم نیز با عملکرد خوب لیورپول آغاز شد و این تیم در دقیقه 69 موفق شد گل دوم را هم وارد دروازه برنلی کند. پاس در عمق الکساندر آرنولد با ضربه والی و تمام کننده سادیو مانه همراه شد تا نتیجه 2-0 شود.

 

 

1635941

 

 

چند دقیقه بعد محمد صلاح می توانست گل سوم لیورپول را هم به ثمر برساند اما ضربه این ستاره مصری با اختلافی بسیار کم از کنار دروازه برنلی عبور کرد.

 

در ادامه مسابقه لیورپول شرایط را کنترل کرد تا بازی با همان نتیجه 2-0 به سود شاگردان یورگن کلوپ خاتمه پیدا کند و لیورپول دومین امتیاز پیاپی خود را هم کند و موقتا راهی صدر جدول شود.

دیدگاه‌ها