کد خبر : 1775109 | 30 مرداد 1400 ساعت 19:11 | 139.4K بازدید | 10 دیدگاه

مددی از دبی رسید و عکس گرفت؛

فوری: اولین خرید استقلال، ستاره جوان سایپا

هافبک تهاجمی سایپا اولین خرید استقلال در فصل جدید لقب گرفت.

فوری: اولین خرید استقلال، ستاره جوان سایپا

 

به گزارش "ورزش سه"، امیرحسین حسین‌زاده که یکی از محصولات باشگاه سایپا به حساب می‌آید و سه فصل موفق همراه با این تیم در لیگ برتر داشت، پس از سقوط نارنجی پوشان تصمیم به جدایی گرفت و امروز به‌عنوان نخستین خرید جدید استقلال در نقل و انتقالات تابستانی معرفی شد.

 

این بازیکن ۲۱ ساله که سرعت پا به توپ و تکنیک بالایی دارد، در لیگ هجدهم که علی دایی و ابراهیم صادقی سرمربیگری سایپا را عهده‌دار بودند، مجموعا ۴ گل به ثمر رساند و یک فصل بعد سه گل در ۲۱ بازی برای نارنجی پوشان تهران زد، اما مصدومیت اجازه نداد این آمار او بهبود پیدا کند.

 

1534705

 

تصویر شادی گل امیرحسین حسین‌زاده در سایپا در حالی ثبت شده که پشت سر او سید ابوالفضل جلالی، مدافع چپ نارنجی‌پوشان دیده می‌شود؛ دیگر بازیکنی که صحبت از حضورش در جمع آبی‌هاست و اگر توافق مالی بین دو باشگاه صورت بگیرد، این بازیکن هم در استقلال هم‌بازی حسین‌زاده می‌شود

 

 

حسین‌زاده که با زدن گل، دادن پاس گل و گرفتن پنالتی یکی از نفرات تاثیرگذار تیمش بود، در یکی از تعطیلی‌های دور برگشت فصل ۹۹-۹۸ با آسیب دیدگی شدید و پارگی رباط صلیبی در یک مسابقه دوستانه مواجه شد تا نتواند در ۹ هفته پایانی فصل به میدان برود ولی او پس از مدت‌ها دوری از میادین در آخرین مسابقات لیگ بیستم سایپا را همراهی کرد.

 

این بازیکن ریزنقش که در پست‌های وینگر راست و چپ توانایی بالایی دارد، پس از ۹ ماه دوری از میادین، در فروردین‌ماه امسال حضور تعویضی مقابل سپاهان داشت و دوباره فرصت بازی را به دست آورد و پس از آن هم در چهار هفته پایانی فصل به کار گرفته شد، که حضورش نتوانست مانع از سقوط نارنجی پوشان از لیگ برتر شود.

 

حسین‌زاده پس از فصل سختی که پشت سر گذاشت، حالا یک انتقال جذاب را به‌عنوان سهمیه زیر ۲۱ سال به استقلال داشته که امیدوار است با این جابه‌جایی بزرگ بتواند خود را بیش از پیش در فوتبال ایران معرفی کند و فرصت درخشش با پیراهن آبی را به دست بیاورد.

 

باشگاه استقلال پیش از این هیچ خریدی در نقل و انتقالات تابستانی نداشت و احمد مددی، مدیرعامل آبی‌پوشان نیز در دبی به سر می‌برد، اما او در بازگشت از امارات، نخستین خرید استقلال را با جذب حسین‌زاده رونمایی کرد.

دیدگاه‌ها