کد خبر : 1775116 | 30 مرداد 1400 ساعت 19:43 | 30.5K بازدید | 2 دیدگاه

بدون امباپه هم قوی هستیم؛

آنچلوتی: همه عاشق رونالدو هستند، من بیشتر!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید مدعی شد بدون خرید کیلیان امباپه نیز تیم قدرتمندی در اختیار دارد.

آنچلوتی: همه عاشق رونالدو هستند، من بیشتر!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد رئال مادرید قصد دارد در روزهای پایانی پنجره تابستانی برای خرید کیلیان امباپه، ستاره جوان پاری سن ژرمن اقدام بکند. در نشست خبری دیدار مقابل لوانته، کارلو آنچلوتی در این رابطه و البته توئیت هفته گذشته خود خطاب به کریستیانو رونالدو و اعلام بی نیازی به این بازیکن صحبت کرده است.

 

بازی مقابل لوانته: "ما باید عملکردی که در مقابل آلاوس ارائه دادیم را در این مسابقه نیز تکرار کنیم. من شرایط تیم را خوب ارزیابی می کنم، اما باید با انرژی بیشتر در زمین حاضر شده و توپ را سریع تر به حرکت در بیاوریم."

 

1634396

 

شایعات انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید: "برای من مهم نیست که در چند روز آینده چه اتفاقی می افتد، زیرا تیم من همین حالا نیز بسیار قوی است. این تیم می تواند برای فتح همه عناوین رقابت کند. ما بازیکنان بزرگ زیادی داریم و نمی توانم از همه آنها نام ببرم. رئال مادرید پر از ستاره است، اما عناوین زمانی به دست می آیند که ستاره ما کل تیم باشد."

 

اوضاع مارکو آسنسیو: "شرایط مارکو خوب است و او بازیکنی مهم برای ما خواهد بود. من او را در پست متفاوتی قرار می دهم و باید ببینیم او چه کار می کند. من می خوام از آسنسیو در خط هافبک بهره بگیرم و فکر می کنم او می تواند در این پست خوب کار کند."

 

انتقال مارتین اودگارد به آرسنال: "او تصمیم خود را گرفته بود. اودگارد اینجا با تمام توان تلاش کرد و فکر می کنم مارتین در آرسنال روزهای خوبی خواهد داشت."

 

1634975

 

توئیت من و کریستیانو رونالدو: "این موضوع از نظر من تمام شده است. همه در باشگاه رئال مادرید عاشق کریستیانو رونالدو هستند و من بیشتر از همه به او علاقه دارم، زیرا رونالدو به ما برای فتح عناوین قهرمانی کمک کرد و من نیز بهترین ها را برای او آرزو می کنم."

 

احتمال بازگشت ایسکو به روزهای اوج: "او در سالهای اخیر شرایط  خوبی نداشته است. شرایط ایسکو در حال حاضر خوب است و من بی صبرانه منتظر او هستم."

دیدگاه‌ها