کد خبر : 1775154 | 30 مرداد 1400 ساعت 21:23 | 39K بازدید | 2 دیدگاه

ستاره بارسا و یادآوری دوران کابوس‌وار کار با مورینیو

ممفیس دیپای، ستاره جدید بارسلونا، یک بار دیگر درباره دوران کابوس وار حضور خود در منچستریونایتد صحبت کرده است.

ستاره بارسا و یادآوری دوران کابوس‌وار کار با مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، ممفیس دیپای که اخیراً به بارسلونا منتقل شد، در حد فاصل سال‌های 2015 تا 2017 دوران کابوس واری را در منچستر یونایتد سپری کرد. او که با نظر مثبت لوئیس فن خال راهی اولدترافورد شد نتوانست زیر نظر هم وطن خود و بعد از آن ژوزه مورینیو روزهای خوبی را در یونایتد سپری کند و نهایتاً در ژانویه 2017 به لیون پیوست.

 

ستاره هلندی حالا درباره دوران حضور خود در منچستریونایتد صحبت کرده است. ممفیس دیپای گفت: "من در مورد این قضیه که چرا این اشتباه به وجود آمد خیلی فکر کردم. در فصل اول مجبور شدم خودم را با شرایط وفق دهم اما اوضاع مثل دوران حضور در آیندهوون پیش نرفت. من علاوه بر از دست دادن اعتماد به نفس به خودم، اعتماد لوئیس فن خال را هم از دست دادم."

 

 

1636047

 

 

دیپای در ادامه گفت: "برای من سخت بود. فصل بعد احساس کردم تجربه بیشتری دارم اما آنها مربی را تغییر دادند. ژوزه مورینیو آمد و من برای ورود به تیم مبارزه کردم اما فکر می کنم ایده فرصت دادن به من هیچ وقت در ذهن او نبود. او هرگز به من فرصت نداد. هرگز. من به دفتر او رفتم اما هیچ چیز تغییری نکرد. این دوره بسیار سختی بود، من احساس کردم که خوب تمرین می کنم و خود بازیکنان نیز این وضعیت مرا درک نمی کردند.

 

پوگبا و زلاتان به من گفتند: چرا هرگز بازی نمی کنی؟  مطمئن شده بودم که هیچ شانسی ندارم و به این نتیجه رسیدم که نمی‌خواهم در یک باشگاهی بزرگ نیمکت نشین باشم. در یونایتد فهمیدم که باید از نو شروع کنم و به همه نشان دهم که می توانم یکی از بهترین ها باشم. من یک قرارداد طولانی، پنج ساله و حقوق خوب داشتم اما احساس راحتی نمی کردم؛ بنابراین من رفتم و این بهترین تصمیمی بود که می توانستم بگیرم."

 

 

1636048

دیدگاه‌ها