کد خبر : 1775176 | 30 مرداد 1400 ساعت 23:19 | 36.3K بازدید | 3 دیدگاه

خاطره سوپرگل وین رونی زنده شد (عکس)

مهاجم تازه وارد استون ویلا در دومین بازی متوالی برای تیمش گلزنی کرد؛ این گل او اما بسیار زیباتر از اولی بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم استون ویلا که لیگ جزیره را با شکست سه بر دو مقابل واتفورد شروع کرده بود امشب موفق شد نیوکاسل را در هفته دوم با دو گل شکست دهد؛ به این ترتیب این تیم اولین برد خود را بدون حضور گریلیش که طی انتقالی گرانقیمت به سیتی پیوست به دست آورد.

 

به گزارش "ورزش سه"، ستاره استون ویلا در بازی امروز دنی اینگز 29 ساله بود؛ مهاجمی که به همراه بوئندیا، یانگ و بایلی جزو خریدهای تابستانی این تیم بود و در حالی که با پیشنهاد قابل توجه ساوتهمپتون برای تمدید و پیشنهاداتی از تاتنهام و سیتی مواجه بود، حضور در استون ویلا  با قراردادی سه ساله را ترجیح داد.

 

او که در دقیقه 7+90 بازی اول مقابل واتفورد از روی نقطه پنالتی اولین گل خود را با پیراهن استون ویلا به ثمر رسانده بود، در بازی امروز مقابل نیوکاسل با یک ضربه قیچی برگردان زیبا در دقیقه 47 گل اول را وارد دروازه حریف کرد.

 

روی پرتاب اوت بلند کش از سمت راست و ضربه سر تارگت در داخل محوطه جریمه توپ مقابل اینگز قرار گرفت و این مهاجم انگلیسی که فصل قبل 14 گل برای تیم ساوتهمپتون به ثمر رسانده بود، با پرشی کوتاه و ضربه قیچی برگردان به زیبایی دروازه حریف را نشانه گرفت و توپ در میان بهت دروازه بان نیوکاسل که فقط یک تماشاگر بود، در گوشه دروازه آرام گرفت.

 

دومین گل اینگز با پیراهن استون ویلا سوپر گلی بود که شباهت زیادی به گل های معروفی چون گل فصل گذشته علیرضا جهانبخش به چلسی یا گل به یادماندنی وین رونی به منچسترسیتی در سال 2010 داشت.

 

1636073

 

1636071

 

1636072

 

1636070

 

دیدگاه‌ها