کد خبر : 1775239 | 31 مرداد 1400 ساعت 11:45 | 18.1K بازدید | 1 دیدگاه

عطایی مربی بسیار خوبی است

عبادی‌پور: کواچ سخت کوشی را دوست دارد

میلاد عبادی‌پور می‌گوید که عطایی مربی بسیار خوبی است و تیم ملی والیبال ایران با او تمرین می‌کند.

عبادی‌پور: کواچ سخت کوشی را دوست دارد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، اسلوبودان کواچ، هدایت اسکرا را در فصل آینده برعهده خواهد داشت. اسکرا یکی از تیم‌های پلاس لیگای لهستان است که در سال‌های گذشته موفق نشده عملکرد درخشانی از خود به جای بگذارد. کواچ، مربی ۵۳ ساله صربستانی در گذشته هدایت تیم ملی والیبال ایران را برعهده داشت. این مربی در سال ۲۰۱۹ توانست همراه با تیم ملی کشورش عنوان قهرمانی اروپا را به دست بیاورد.

 

میلادی عبادی‌پور، ملی پوش والیبال ایران هم برای اسکرا بازی می‌کند و باتوجه به این که عبادی‌پور یک سال دیگر با اسکرا قرارداد دارد، بار دیگر کواچ و عبادی‌پور هم دیگر را ملاقات خواهند کرد.

عبادی پور که در حال حاضر در ایران حضور دارد و با تیمی ملی والیبال ایران تمرین می‌کند، قرار است در مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان کاپیتان در زمین بازی‌ها حاضر شود.

 

این ملی‌پوش والیبال ایران درباره بازی‌های المپیک گفت: در ژاپن تمام تلاش خود را کردیم، اما متاسفانه شکست خوردیم که باعث ناراحتی‌مان شد. اکنون نوبت مسابقات قهرمانی آسیایی است. ما می‌خواهیم این موقعیت را حفظ کنیم و امیدوارم بتوانیم این کار را انجام دهیم.

 

عبادی‌پور درباره عطایی اظهار کرد: آلکنو تا پایان المپیک با ایران قرارداد داشت و این مربی بسیار عالی و با تجربه بود. البته باید بگویم که مربی جدید ما نیز بسیار خوب است.

 

عبادی‌پور که قرار است در مسابقات قهرمانی آسیا به عنوان کاپیتان تیم ملی بازی کند، در مورد احساسش در گفت‌وگو با سایت اسکرا گفت: این یک لذت بزرگ است اما صادقانه بگویم، من تفاوت زیادی را احساس نمی‌کنم. من فقط می‌خواهم بهترین تلاشم را به نمایش بگذارم.

 

او درباره زمان ملحق شدن به اسکرا گفت: پس از اتمام مسابقات قهرمانی آسیا به اسکرا ملحق می‌شوم. چند چهره جدید در تیم وجود دارند که برخی از آن‌ها را کمی می‌شناسم.  

 

این ملی پوش ایران درباره کواچ گفت: او مربی است که سخت کوشی را دوست دارد. خوشحالم که فرصتی برای همکاری مجدد برای ما فراهم می شود. او قطعاً سعی خواهد کرد تغییرات خوبی را ایجاد کند. من عاشق والیبال هستم و این کار من است. در حال حاضر گفتن این که آیا کمی خسته می‌شوم دشوار است، اما سعی می‌کنم فرم خوبی داشته باشم و سرحال باشم.

دیدگاه‌ها