کد خبر : 1775243 | 31 مرداد 1400 ساعت 11:34 | 38.8K بازدید | 6 دیدگاه

شوک به گل‌گهر؛ ایمان سلیمی رباط صلیبی داد

مدافع میانی تازه وارد گل گهر سیرجان با اتفاق تلخی مواجه شد و پزشکان از پارگی رباط صلیبی وی خبر دادند.

شوک به گل‌گهر؛ ایمان سلیمی رباط صلیبی داد

به گزارش "ورزش سه"، ایمان سلیمی مدافع سابق تراکتور که در فصل گذشته در لیگ اسلواکی کار را دنبال می‌کرد، در شرایطی خود را برای حضور در لیگ بیست و یکم و ترکیب گل گهر آماده می‌کرد با اتفاق تلخی مواجه شد و از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد.

 

سلیمی که بعد از جدایی از تراکتور در فصل گذشته، موردتوجه پرسپولیس نیز قرار داشت و در آستانه عقد قرارداد با این تیم در پنجره زمستانی فصل گذشته به دلیل نگرانی بابت بند فسخ قرارداد حضورش در فوتبال اروپا، از این تصمیم منصرف شده بود، بعد از نیم فصل حضور در لیگ اسلواکی قصد بازگشت دوباره به لیگ ایران را داشت و در این رابطه مذاکرات را با گل گهر سیرجان پیش برد. امیر قلعه نویی با اعتماد به این مدافع جوان در نهایت قرارداد با وی را نهایی کرد و به عنوان یکی از خریدهای تیم سیرجانی رونمایی شد.

 

چند روز بعد از این انتقال اما اتفاق تلخی برای ایمان سلیمی رقم خورد و او در جریان تمرینات اختصاصی خود دچار آسیب دیدگی شد و با انجام تست و عکسبرداری متوجه پارگی رباط صلیبی‌اش شد تا اینچنین مدتی از میادین دور باشد.

 

امیر قلعه نویی اما در حرکتی قابل توجه به این بازیکن اطمینان خاطر داده که این باشگاه حامی وی در مسیر بازگشت خواهد بود و باید دید در نهایت با عمل جراحی و پشت سر گذاشتن روند درمانی، در نهایت شرایط برای این بازیکن به چه شکل پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها