کد خبر : 1775300 | 31 مرداد 1400 ساعت 15:46 | 41.1K بازدید | 3 دیدگاه

رئیس بایرن:

تعجب کردم آلابا نشان رئال مادرید را بوسید

حرکت داوید آلابا در مراسم معارفه اش به عنوان بازیکن جدید رئال باعث تعجب رئیس بایرن مونیخ شد.

تعجب کردم آلابا نشان رئال مادرید را بوسید

به گزارش "ورزش سه"، داوید آلابا در اواخر فصل گذشته اعلام کرد برای تمدید قرارداد با باشگاه بایرن مونیخ به توافق نرسیده و بعد از سال ها از این تیم جدا خواهد شد. این مدافع اتریشی مورد توجه تیم های بزرگی از جمله بارسلونا، پاری سن ژرمن، چلسی و یوونتوس نیز قرار داشت، اما در نهایت برای انتقال به رئال مادرید با این باشگاه به توافق رسید و راهی پایتخت اسپانیا شد.

 

 

1636256

 

 

این ستاره اتریشی بیش از 115 میلیون یورو در طول مدت قرارداد پنج ساله خود (19.47 میلیون یورو دستمزد ثابت در هر سال) دریافت خواهد کرد. همچنین داوید آلابا با دریافت مبلغ 17.7 میلیون یورو به عنوان بازیکن آزاد، قرارداد خود را با رئال مادرید امضا کرده است. پینی زاهاوی، مدیر برنامه این بازیکن 28 ساله نیز مبلغ 5.2 میلیون یورو به عنوان کمیسیون این انتقال دریافت کرده و البته مبلغ هنگفت 6.3 میلیون نیز به خانواده داوید آلابا اختصاص یافته است.

 

آلابا در مراسم معارفه اش در رئال مادرید به نشان باشگاه مادریدی بوسه زد و رئیس بایرن مونیخ از این بابت ابراز شگفتی کرده است.

هربرت هاینر رئیس بایرن در این رابطه به بیلد گفت:« از اینکه داوید به نشان رئال بوسه زد تعجب کردم. بله؛ کمی شگفت زده شدم. بدون داوید هم ما تیم بسیار خوب و کاملی هستیم و نیازی به خرید فوری نمی بینم.»

 

 

1557691

 

 

آینده کیمیش و گورتزکا:« هر دو تمدید خواهند کرد و اطمینان دارم که سال ها اینجا برای ما می درخشند و نام شان در تاریخ باشگاه به ثبت خواهد رسید.»

 

 

1634267

 

 

جذب هالند:« ارلینگ هالند؟ ما بهترین مهاجم دنیا و فوتبالیست سال یعنی روبرت لواندوفسکی را داریم. او تعداد گل‌های زده‌ای را برای ما تضمین می‌کند. لوا برای دو فصل دیگر کنار ماست و امیدوارم ماندن او در جمع ما طولانی‌تر هم شود. ارلینگ هالند بازیکن بسیار خوبی است و این را همیشه می‌بینیم، اما ما از روبرت خیلی راضی هستیم و می‌توانم تصور کنم که او قراردادش را با بایرن تمدید کند، هرچند هنوز برای این کار زود است.»

 

انتقالات:« تمامی باشگاه‌ها از جمله ما به خاطر شیوع ویروس کرونا ضربه خورده‌ایم. ما در مقایسه با شرایط عادی گذشته 150 میلیون یورو درآمد کمتری داریم که کنار آمدن با این شرایط برای باشگاهی همچون بایرن مونیخ آسان نیست. هواداران نباید نگرانی از این بابت داشته باشند، اما ما باید آینده باشگاه را از جنبه اقتصادی و ورزشی تضمین کنیم.»

دیدگاه‌ها