کد خبر : 1775321 | 31 مرداد 1400 ساعت 16:27 | 41K بازدید | 5 دیدگاه

ستاره سویا در راه بارسا؟

دی یونگ دوم به بارسلونا پیشنهاد شد

لوک دی یونگ مهاجم هلندی سویا به بارسلونا پیشنهاد شده و شاید باشگاه کاتالان، فصل جاری یک دی یونگ دیگر را هم در اختیار داشته باشد.

دی یونگ دوم به بارسلونا پیشنهاد شد

به گزارش "ورزش سه"، فرانکی دی یونگ از دو سال پیش برای بارسلونا بازی می کند. ستاره ای که هم در دفاع برای این تیم بازی کرده و هم یک هافبک تمام عیار محسوب می شود. بارسا اما این روزها به دنبال یک مهاجم شماره 9 است و برای این مهم، لوک دی یونگ هلندی را در دسترس می بیند.

ستاره ای که در پی اس وی آیندهوون یک گلزن برجسته بود ولی در دو فصل گذشته نتوانسته برای سویا بدرخشد و نمایش هایی پرنوسان داشته است.

 

 

1589010

 

 

سویا پس از جذب رافا میر اکنون به دنبال واگذاری دی یونگ به صورت قطعی یا قرضی است و او را به بارسا پیشنهاد داده است. رونالد کومان سرمربی بارسا شناخت خوبی از دی یونگ دارد ولی در تیم مدیریت ورزشی باشگاه معتقدند که با توجه به افت این بازیکن، ممکن است جذب او یک کار ریسکی باشد و به همین دلیل فعلا هیچ اقدامی برای جذب او انجام نداده اند.

 

 

1636281

 

 

بارسا برای دی یونگ تنها پیشنهادی قرضی ارائه خواهد داد و بخشی از دستمزدش را نیز پرداخت می کند ولی برای انتقال او هزینه ای را تقبل نخواهد کرد. این در حالی است که دی یونگ از وستهام نیز پیشنهاد دارد و احتمالا راهی این تیم لیگ برتری خواهد شد.

به فاصله 9 روز تا پایان نقل و انتقالات تابستانی، بارسا امیدوار است بتواند نیاز سرمربی خود برای جذب یک مهاجم شماره 9  را برآورده کند و باید دید او لوک دی یونگ است یا یک نام سرشناس دیگر.

 

دیدگاه‌ها