کد خبر : 1775324 | 31 مرداد 1400 ساعت 16:40 | 33.7K بازدید | 3 دیدگاه

شکوری: منعی برای جذب بازیکن از باشگاه رقیب نداریم

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در حاشیه نشست خبری امید عالیشاه به توضیح درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی سرخپوشان پرداخت.

شکوری: منعی برای جذب بازیکن از باشگاه رقیب نداریم

به گزارش "ورزش سه"، شکوری درباره بحث افزایش ارقام قراردادها گفت: درباره این موضوع تیم ما سعی کرده آن بالانس تیمی حفظ شود و مثل تیم‌‎های دیگر ارقام عجیب به بازیکنان پرداخت نمی کند. بازیکنان ما ارقامی که می گیرند بر اساس شایستگی‌شان است و آن ارقامی که در بازار وجود دارد و شنیده می شود در تیم ما نمی توان حتی به آن فکر کرد. ارتباطی که بین بازیکنان، کادرفنی و مدیریت باشگاه برقرار است، با توجه به شرایط سنی که ما داریم یک رابطه صمیمی را شکل داده است که باعث شده آرزوی هر تیمی باشد.

 

وی ادامه داد: ارقام قرارداد ما شفاف است و حرفی که فصل گذشته در خصوص افشای رقم قرارداد زدیم امسال هم تکرار می کنیم و مشکلی از این بابت نخواهیم داشت. بازار است و برخی تیم‌ها ارقام عجیبی پرداخت می کنند و بودجه عجیبی دارند و وحشتناک هزینه می کنند. بچه‌های ما اما به تیم عرق دارند و به کسانی که از جمع ما جدا شدند هم خسته نباشید می گوییم. آنها هم تلاش زیادی کردند و افتخارآفرینی کردند و قهرمان شدند. ما امیدمان به آینده است و امیدوارم در آینده هم بهترین نتیجه را بگیریم.

سخنگوی پرسپولیس درباره واکنش یحیی گل محمدی به موضوع امیدواری این باشگاه برای تکرار موفقیت در لیگ و خصوصا قهرمانی در آسیا در شرایطی که آنها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند و از آن با کنایه "نفس ابراهیم شکوری از جای گرم بلند می‌شود" واکنش نشان داده بود، گفت: آقای گل محمدی کاملا با خنده این حرف را زدند. فکر می کنم به شوخی این حرف را زدند. چیز منطقی است تیمی که 5 دوره قهرمان لیگ شده و دو بار هم به فینال آسیا رسیده، باید تیمش را برای قهرمانی ببندد و برای قهرمانی آسیا. خدا را شکر ارتباط خوب، نزدیک و صمیمانه و حرفه ای در باشگاه پرسپولیس وجود دارد. ما در عین رفاقت رفتار حرفه ای هم داریم. تیم ما تیمی بدون حاشیه است و به خاطر کادر توانمند و بازیکنان خوب است.

 

شکوری درباره اینکه قرار بود امروز مراحل واگذاری بخش اسپانسری این باشگاه دنبال شود گفت: قرار است یک پروسه قانونی را دنبال کنیم. این بحث باید در شرایط مزایده قرار گیرد تا هیچ حرف و حدیثی وجود نداشته باشد. وقتی مزایده باشد همه چیز شفاف است و این بهترین راه است که باشگاه پرسپولیس دنبال کند. امیدوارم طی روزهای آینده این پروسه دنبال شود.

وی درباره احتمال جذب بازیکن از باشگاه رقیب گفت: نقل و انتقالات است و ما هیچ منعی برای جذب نداریم اما ما بر اساس نیاز کادرفنی نقل و انتقالات را دنبال خواهیم کرد.

 

دیدگاه‌ها