کد خبر : 1775335 | 31 مرداد 1400 ساعت 17:31 | 14.8K بازدید | 1 دیدگاه

توماس توخل و حمایت غیرمنتظره از لمپارد

توماس توخل، سرمربی چلسی، صحبت های جالبی را در رابطه با فرانک لمپارد مطرح کرده است.

توماس توخل و حمایت غیرمنتظره از لمپارد

به گزارش "ورزش سه"، تقریباً در اواسط فصل گذشته بود که بعد از کسب نتایج ضعیف چلسی فرانک لمپارد از این تیم برکنار شد و جای خود را به توماس توخل داد. سرمربی آلمانی خیلی زود توانست تحولات قابل توجهی در باشگاه لندنی ایجاد کند و به شکل غیر منتظره ای با آبی های لندن به مقام قهرمانی چمپیونزلیگ نیز دست یافت.

 

 

1600607

 

 

اما توماس توخل حالا در رابطه با اقدام فصل گذشته باشگاه چلسی مبنی بر اخراج لمپارد صحبت کرده و می‌گوید: "بعد از این اتفاق به افراد حاضر در هیئت رئیسه باشگاه گفتم که آیا در مورد انجام این کار مطمئن هستید؟ زیرا هواداران اصلا از این موضوع خوششان نمی‌آمد و به طور کلی فکر می‌کنم که لمپارد شایسته زمان بیشتری بود. وقتی به چلسی فکر می کنم در واقع به فرانک لمپارد، جان تری، پتر چک و دیدیه دروگبا فکر می کنم. من در همان لحظه اول به لمپارد فکر می کنم زیرا او همه چیز چلسی را تجسم می بخشد."

 

توخل در ادامه گفت: " لمپارد کار سختی در چلسی انجام داد. او بسیار تلاش می کرد و در نقش رهبر ظاهر می‌شد اما در عین حال کاملاً در خدمت تیم عمل می کرد. لمپارد یک اسطوره واقعی است و من نیز درک کردم که این تصمیم به شکل قطعی گرفته شده است. من از همان ابتدا که به چلسی آمدم این امیدواری را داشتم که بازیکنان این فرصت را به من بدهند که خود را به اثبات برسانم چراکه وقتی پا به تیم تازه ای می گذارید برخی بازیکنان با شرایط جدید سازگار نمی شوند."

 

 

1572414

دیدگاه‌ها