کد خبر : 1775339 | 31 مرداد 1400 ساعت 18:22 | 76.3K بازدید | 6 دیدگاه

پیراهن امباپه در صفحه اینستاگرام رئال‌مادرید!(عکس)

یک نکته جالب در پست جدید صفحه اینستاگرام رئال مادرید مشاهده می شود.

به گزارش "ورزش سه"، روزانه اخبار زیادی در رابطه با آینده کیلیان امباپه شنیده می‌شود. در واقع گفته می شود که ستاره فرانسوی چندین بار پیشنهاد تمدید قرارداد پاری‌سن‌ژرمن را رد کرده و به نظر می‌رسد که امباپه خواهان جدایی و پیوستن به رئال مادرید است. 

 

اما چالش سخت رئال مادرید در راه جذب ستاره فرانسوی راضی کردن پاری‌سن‌ژرمن و مشخصا امیر قطر یعنی تمیم بن حمد آل ثانی است. در واقع مرد قطری در سالیان اخیر نشان داده که در رابطه با جدایی ستاره های باشگاه تحت مالکیتش کاملا سرسخت است و قطعاً کیلیان امباپه نیز از این قاعده مستثنی نیست. با این وجود در روزهای گذشته خوش‌بینی زیادی در اسپانیا نسبت به نهایی شدن این انتقال بزرگ وجود داشته است.

 

رئال مادرید در نخستین دقایق بامداد فردا و از سری  مسابقات هفته دوم لالیگا به مصاف لوانته خواهد رفت. همچنین اعضای این تیم ساعاتی پیش برای این مسابقه به شهر والنسیا رسیدند. اما یک نکته جالب در این باره وجود دارد. صفحه اینستاگرام رئال مادرید تصویری را از کارلو آنچلوتی به اشتراک گذاشته که پشت سر مربی ایتالیایی پیراهنی با نام و شماره کیلیان امباپه مشاهده می شود؛ لباسی که به نظر می رسد توسط هواداران رئال در آنجا قرار داده شده است. همچنین بسیاری از کاربران در صفحات اجتماعی انتشار این تصویر از سوی رئال‌مادرید را عمدی و برخی دیگر آن را کاملا سهوی خوانده اند.

 

 

1636295

دیدگاه‌ها