کد خبر : 1775343 | 31 مرداد 1400 ساعت 18:41 | 18.6K بازدید | 2 دیدگاه

برخلاف هیاهوها خریدهای معقولی داشته‌ایم؛

قلعه‎‌نویی: سجادی می‌تواند ورزش ایران را متحول کند

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان توضیحاتی در رابطه با عملکرد مدیران باشگاه در پنجره تابستانی و همینطور زمان آغاز تمرینات تیم داده است.

قلعه‎‌نویی: سجادی می‌تواند ورزش ایران را متحول کند

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهرسیرجان یکی از تیم‌هایی بوده که زیر نظر امیرقلعه‌نویی خیلی زود برای حضور قدرتمندانه در لیگ بیست و یکم فعالیت خود را آغاز کرده است و امیدوار است با حضور سرمربی باتجربه و کاربلدی که در اختیار دارد، رتبه پنجمی سال گذشته را بهبود بخشد و احتمالا در جام حذفی هم مدیران باشگاه پس از اولین حضور در مرحله نیمه نهایی این جام، اینبار فینال و قهرمانی برای آنها ممکن شود.


در این راستا مدیران گل‌گهر طی روزهای گذشته با چندین بازیکن کلیدی تیم تمدید کرده‌اند و چند بازیکن دیگر نیز نظیر فروزان و تیکدری به ترکیب این تیم اضافه شدند. امروز هم فعالیت آبی‌های سیرجانی در بازار ادامه داشت و محمد خانزاده به عنوان آخرین خرید تیم تا این لحظه رونمایی شد.


در رابطه با عملکرد باشگاه گل‌گهر سیرجان تماس کوتاهی با امیرقلعه‌نویی سرمربی این تیم برقرار کردیم و او حرف‌هایش را ضمن ابراز رضایت از وضعیت موجود، اینطور آغاز کرد:« بله اولویت اصلی ما حفظ تیم بوده است که 90 درصد به اهداف خود رسیدیم. خریدهای بسیار معقول و مقرون به صرفه‌ای هم برخلاف هیاهوهایی که وجود دارد و مشخص است چه اهدافی را دنبال می‌کنند، داشته‌ایم.» 


او سپس در واکنش به این سوال که چه زمانی تمرینات گل‌گهر آغاز می‌شود، اضافه کرد:« ما از شنبه تمریناتمان را شروع می کنیم. به امید خدا بتوانیم پرقدرت در مسابقات ظاهر شویم و برای تحقق این موضوع برنامه ریزی بسیار دقیقی انجام داده‌ایم.» 


سوال بعدی از امیرقلعه‌نویی در رابطه با معرفی حمید سجادی به عنوان وزیر جدید ورزش و جوانان و نظرش در رابطه با این انتخاب بود. سرمربی گل‌گهر سیرجان ضمن ارزیابی مثبت از این تصمیم تاکید کرد:« من همیشه گفته ام که انتخاب روسای سازمان تربیت بدنی یا وزیر ورزش همیشه حالت حیاط خلوت داشته است. یعنی از نیروهای وفادار به خودشان اگر کسی می‌ماند، برای این پست انتخاب می‌کردند، اما اینبار بالاخره آدمی از جنس ورزش، قهرمان آسیا و تحصیل‌کرده نامزد این پست است که این خیلی جای امیدواری دارد. مطمئنم که حمید سجادی می‌تواند ورزش ایران را متحول کند. البته قطعا کار سختی در پیش دارد، اما چون از جنس ورزش است، قطعا می‌تواند منشا خدمات بسیار خوبی باشد.»

دیدگاه‌ها