کد خبر : 1775372 | 31 مرداد 1400 ساعت 20:37 | 12.7K بازدید | 1 دیدگاه

برد پُر گل زوریا لوهانسک با درخشش زاهدی

مهاجم سابق پرسپولیس در جریان برتری زوریا لوهانسک مقابل ماریپول دو گل به ثمر رساند.

برد پُر گل زوریا لوهانسک با درخشش زاهدی

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب بازی‌های هفته لیگ برتر اوکراین، تیم زوریا لوهانسک در حالی که برخلاف دو دیدار اخیرش شهاب زاهدی را در ترکیب  و اللهیار صیادمنش را جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در استادیوم ولودیمیر بویکو مقابل ماریپول رده پانزدهمی قرار گرفت.

 

زوریا لوهانسک در دقیقه ۲۲ به گل اول ر سید، اما حملات این تیم مقابل ماریپول همچنان ادامه پیدا کرد تا بتواند در این بازی خارج از خانه به گل‌های بیشتری دست پیدا کنند که یکی از موقعیت‌های این تیم با تیزهوشی مهاجم ایرانی‌اش تبدیل به گل شد.

 

شهاب زاهدی در بازگشت به ترکیب زوریا لوهانسک انگیزه زیادی داشت و در دقیقه ۲۸ پس از اینکه در سمت چپ زمین صاحب توپ شد، با سرعت بالا به محوطه جریمه آمد و با شوت پای چپ محکم به زیر طاق دروازه ماریپول گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

 

 

1636358

 

 

زوریا لوهانسک در ادامه نیمه اول یک گل دیگر زد که ماریپول دو دقیقه پس از شروع نیمه دوم یکی از سه گل خورده را پاسخ داد، اما درخشش دوباره شهاب زاهدی، مجددا اختلاف را بیشتر کرد.

 

زاهدی پس از اینکه پاس در عرض از  سمت راست زمین را دریافت کرد، با شوت پای راست فنی دروازه ماریپول را باز کرد تا عملا زوریا لوهانسک در آستانه برتری قرار بگیرد.

 

زاهدی در دقیقه ۷۰ تعویض شد که پس از خروج او ماریپول دو گل دیگر به ثمر رساند، اما در نهایت زوریا لوهانسک توانست به پیروزی ۴ بر ۳ دست یابد و ۷ امتیازی شود تا در جایگاه هفتم جدول لیگ برتر اوکراین بایستد.

 

شهاب زاهدی پس از خروج از زمین در دقیقه ۳+۹۰ یک کارت زرد گرفت و اللهیار صیادمنش هم فرصت بازی به دست نیاورد و تا پایان نیمکت‌نشین بود.

دیدگاه‌ها