کد خبر : 1775473 | 01 شهریور 1400 ساعت 12:05 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

جراحی همزمان دو مدافع ملی پوش در قطر (عکس)

دو مدافع ملی پوش که دچار پارگی رباط صلیبی شده اند، امروز پای مصدوم خود را به تیغ جراحان سپردند.

به گزارش "ورزش سه"، مرتضی پورعلی گنجی و عارف غلامی دو مدافع ملی پوش که در ماه های گذشته و در بازی های باشگاهی دچار مصدومیت پارگی رباط صلیبی شده بودند، امروز بالاخره پای مصدوم خود را به تیغ جراحان سپردند.


پورعلی گنجی 5 مرداد و در چارچوب دیداری از هفته نهم سوپرلیگ چین، در همان ثانیه های ابتدایی بازی برابر کینگدائو دچار مصدومیت شد. این بازیکن که برای دفع توپ از جلوی مهاجم حریف تلاش کرد، نتوانست تعادلش را حفظ کند و روی زمین افتاد و در ادامه نیز تعویض شد. روز بعد، باشگاه شنژن با صدور اطلاعیه ای از پارگی رباط صلیبی پورعلی گنجی خبر داد.


عارف غلامی نیز 11 روز قبل از پورعلی گنجی دچار مصدومیت مشابهی شد. او در جریان دربی جام حذفی برای تصاحب توپ از عالیشاه اقدام کرد که دچار مصدومیت شدید شد و جایش را به دانشگر داد. پس از پایان بازی مشخص شد که این بازیکن هم دچار پارگی رباط صلیبی شده است.


پس از این اتفاق، دو مدافع ملی پوش تصمیم گرفتند تا پای خود را در بخش پزشکی کمپ اسپایر قطر به تیغ جراحان بسپارند. غلامی که در طی هفته های گذشته در انتظار کمک مالی از سوی باشگاه استقلال بود، شب گذشته نیز با انتشار پستی به گلایه از مدیران تیم پرداخت.


غلامی و پورعلی گنجی امروز صبح رسما به اتاق عمل رفتند تا پای مصدوم خود را در قطر مورد عمل جراحی قرار بدهند. مدافع استقلال با انتشار یک استوری از خودش و پور علی گنجی، از آمادگی برای عمل جراحی خبر داد. این دو بازیکن پس از گذشت 6 ماه، می توانند به میادین بازگردند.

1636573

دیدگاه‌ها