کد خبر : 1775525 | 01 شهریور 1400 ساعت 16:50 | 27.8K بازدید | 4 دیدگاه

برناردو روسونری می شود؟

فرمول جالب برای انتقال بازیکن مازاد سیتی به میلان

برناردو سیلوا که تمایلی برای ماندن در سیتی ندارد، شاید راهی میلان شود.

فرمول جالب برای انتقال بازیکن مازاد سیتی به میلان

به گزارش "ورزش سه"، برناردو سیلوا از سال 2017 در منچسترسیتی بازی می کند و پس از چند فصل درخشان، سال قبل از ایده های پپ گواردیولا خارج شد. ستاره ملی پوش پرتغالی جایگاه ثابتش در ترکیب سیتی را از دست داد و به همین دلیل خواهان جدایی است.

در هفته های اخیر شایعات زیادی پیرامون معاوضه برناردو با بازیکنانی دیگر به گوش رسیده و سه هفته پیش دیلی میل ادعا کرد که برناردو، سیتی را تنها به مقصد تیمی در اسپانیا ترک خواهد کرد اما نه رئال و نه بارسا تمایلی به جذب او نشان ندادند.

 

 

1629280

 

 

امروز دیلی استار نوشت که مقصد بعد برناردو احتمالا باشگاه میلان خواهد بود و سیتی او را به روسونری پیشنهاد داده است. برناردو خرید گرانقیمت پپ گواردیولا یکی از قربانیان انتقال هری کین خواهد بود. سیتی قصد دارد 150 میلیون یورو برای کین هزینه کند و نیاز به فروش یکی دو بازیکن خود دارد تا بخشی از این مبلغ تامین شود.

 

 

1509086

 

 

فرمول انتقال برناردو به میلان قرارداد دو ساله قرضی به ارزش 17.5 میلیون یورو است و در قرارداد، بند خرید قطعی 35 میلیون یورویی برای سال 2023 نیز گنجانده خواهد شد. ایده ای که گویا نظر سران میلان را به خود جلب کرده است ولی مشکل اصلی به دستمزد برناردو بر می گردد. دریافتی او در سیتی 8 میلیون یورو است و بعید به نظر می رسد میلان حاضر به پرداخت چنین رقمی برای او شود. باید دید در نهایت برناردو از سیتی راهی میلان می شود یا خیر.

 

 

دیدگاه‌ها