کد خبر : 1775530 | 01 شهریور 1400 ساعت 17:29 | 19K بازدید | 1 دیدگاه

سانه مرا به یاد روبن می اندازد

حمایت مدیر سابق بایرن از ستاره گرانقیمت مغضوب

لروی سانه این روزها محبوبیتی بین هواداران بایرن ندارد ولی کارلس هاینس رومینیگه معتقد است باید به او زمان داد.

حمایت مدیر سابق بایرن از ستاره گرانقیمت مغضوب

به گزارش "ورزش سه"، لروی سانه در نقل و انتقالات تابستانی  2019 تا آستانه جدایی از منچستر‌سیتی و پیوستن به بایرن مونیخ پیش رفت اما مصدومیت شدید و بد موقع او پیش از آغاز فصل باعث شد که تمام معادلات درباره این وینگر آلمانی به هم بخورد و باواریایی‌ها در آن مقطع زمانی از جذب این بازیکن منصرف شوند. 

 

 

1575987

 

 

با این حال در تابستان گذشته و بعد از کش و قوس های فراوان ستاره آلمانی با بایرن مونیخ قرارداد امضا کرد. لروی سانه با عقد قراردادی 5 ساله به ارزش 54 میلیون پوند به جمع باواریایی ها اضافه شد و شماره 10 این تیم را از آن خود کرد تا بالاخره به هدف مهم خود یعنی بازی برای بایرن دست یافته باشد.

 

اوضاع برای سانه در بایرن چندان خوب پیش نرفته و او هرگز نتوانسته پاسخ انتظارات را بدهد به طوری‌که در بازی اخیر بایرن برابر کلن از سوی هواداران با سوت های اعتراضی نیز مواجه شد. سانه یک موقعیت مسلم را خراب کرد و هواداران هنگام تعویض از خروج او به شدت استقبال کردند.

 

 

1636696

 

 

کارلس هاینس رومینیگه مدیر اجرایی سابق بایرن اما معتقد است باید به سانه زمان داد:« به شکلی غمگینانه سانه مرا به یاد روبن می اندازد. به یاد دارم سال 2012 وقتی روبن در فینال لیگ قهرمانان برابر چلسی و نیز برابر دورتموند پنالتی هایی حساس را از دست داد، از سوی هواداران به شدت مورد اعتراض قرار گرفت و حتی درخواست جدایی نیز داد ولی با او صحبت کردم و گفتم که بماند و جبران کند.

همین اتفاق نیز افتاد و یک سال بعد در فینال چمپیونزلیگ، گل قهرمانی ما را به دورتموند زد. ما از روبن حمایت کردیم و جواب گرفتیم و معتقدم باید از سانه نیز حمایت شود.»

 

دیدگاه‌ها