کد خبر : 1775595 | 01 شهریور 1400 ساعت 21:13 | 11.9K بازدید | 2 دیدگاه

گوندوغان تایید کرد؛ با تیم ملی آلمان ادامه می دهم

فلیک ستاره تیم‌ملی آلمان را از خداحافظی منصرف کرد ایلکای گوندوغان، ستاره آلمانی، تایید کرد که به کارش با تیم ملی این کشور ادامه خواهد داد.

گوندوغان تایید کرد؛ با تیم ملی آلمان ادامه می دهم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از یک تورنمنت تلخ دیگر که تیم ملی آلمان زیر نظر یواخیم لوو پشت سر گذاشت و آن ها نتوانستند توفیقی در رقابت‌های یورو به دست بیاوردند، هانسی فلیک جای او را گرفت و به عنوان سرمربی جدید مانشافت انتخاب شد؛ انتخابی که آلمانی ها خیلی به آن امیدوار هستند که به واسطه آن بتوانند به روزهای خوش خود بازگردند و دوباره بر قله فوتبال اروپا و دنیا بایستند.

 

اما بعد از انتخاب هانسی فلیک به عنوان سرمربی جدید تیم ملی آلمان یکی از مهمترین بحث ها به آینده ستاره‌های باتجربه مانشافت مربوط بوده است. یکی از این بازیکنان ستاره باشگاه منچسترسیتی یعنی ایلکای گوندوغان بوده که طی هفته های اخیر شایعات زیادی در رابطه با احتمال خداحافظی این بازیکن از رقابت های ملی شنیده شده است.

 

 

1619403

 

 

اخیرا مطبوعات آلمانی گزارش دادند که هانسی فلیک شخصاً با گوندوغان صحبت کرده تا او را از خداحافظی منصرف کند. اتفاقی که به وقوع پیوسته و حالا گوندوغان ضمن تایید این موضوع می گوید: "بعد از مذاکرات مثبت با هانسی فلیک برای من روشن شد که هنوز کارم با تیم ملی تمام نشده است. او به من توضیح داد که چگونه می‌خواهد در آینده با تیم ملی آلمان موفق شود و اینکه من چه نقشی در این زمینه خواهم داشت."

دیدگاه‌ها