کد خبر : 1775687 | 02 شهریور 1400 ساعت 13:57 | 32.6K بازدید | 3 دیدگاه

پیشنهاد کمپبل به آرتتا: تیمت را نجات می‌دهم

سول کمپل، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس و آرسنال، که در کسب عنوان قهرمانی به توپچی ها کمک کرده بود، نگران وضعیت تیم محبوبش در ادامه فصل است و پیشنهاد کمک داده است.

پیشنهاد کمپبل به آرتتا: تیمت را نجات می‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، سول کمپبل، یکی از اعضای تیم "شکست ناپذیر" آرسنال در فصل 2004-2003، به توپچی هایی که این روز ها با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند پیشنهاد کمک  داده است. این مدافع سابق گفت: "فقط کار را به من بسپارید و من به آنها کمک خواهم کرد!"

میکل آرتتا در حال حاضر هدایت توپچی ها را بر عهده دارد، اما این مربی اسپانیایی به دلیل ناکامی در صعود به رقابت های اروپایی در فصل گذشته و شروع  ضعیف در رقابت های این فصل، خود را به شدت تحت فشار می بیند.

 

1636914

 

شکست های 2-0 پشت سر هم در برابر برنتفورد تازه به لیگ برتر صعود کرده و چلسی سرمربی آرسنال را در وضعیت بدی قرار داده و کمپبل می گوید که او مایل است تا به تیم سابقش کمک کند.

کمپبل که در دوران حرفه ای خود دو دوره در آرسنال بازی کرده، گفت: "در حال حاضر تماشای آرسنال سخت است، واقعاً سخت است.

مسئله فقط تلاش و کیفیت است. بله، ما پول زیادی خرج کردیم، بیشترین مقدار در انگلستان در حال حاضر، اما مشکل کیفیت، ثبات، تجربه است.

ما همیشه به دنبال بازیکنان با پتانسیل هستیم، همیشه داشتن پتانسیل خوب است، اما گاهی اوقات شما می خواهید آن موفقیت فوری تضمین شده باشد. این یک تیم بسیار بسیار جوان است، باید به یاد داشته باشید که در این تیم کمبود تجربه وجود دارد، اما این اصول اولیه است!

 

1636915

 

برخی از بازیکنان باید اصول اولیه را انجام دهند. شما می توانید ببازید، اما شیوه ای که ما گل خوردیم و باختیم، خیلی آسان بود. هنگام واکنش برخی مدافعان از یکدیگر حمایت نمی کنند، خطر را ارزیابی نمی کنند.

در اولین گل [مقابل چلسی] مهاجم به محوطه شش قدم وارد شده است... برگردید و دفاع کنید. فقط منتظر نمانید! این ها مسائل بسیار ساده است، این الفبای دفاع است. بگذارید چلسی گل های بسیار خوبی به ثمر برساند، نه آن گلهای ساده! اینطوری خیلی آسان است.

چلسی کلی زمان و فضا داشت. آنها یک سطح بالاتر بودند."

 

این بازیکن سابق 46 ساله 211 بازی برای آرسنال در دو دوره خود انجام داد و به آنها در کسب دو قهرمانی در لیگ برتر، سه قهرمانی در جام حذفی و رسیدن به فینال چمپیونزلیگ کمک کرد.

 

او از زمان آویختن کفش های خود با جادوگری با مک‌کلسفیلد و ساوتند در دنیای مربیگری حضور داشته، اما در حال حاضر بیکار است.

 

1636913

 

البته ممکن است این وضعیت مدت زیادی به همین شکل نماند، زیرا کمپبل در پاسخ به این سوال که چه کاری می توان در امارات انجام داد، گفت: "من به شما می گویم، من به آنها کمک می کنم. فقط کار را به من بسپارید و من به آنها کمک خواهم کرد!

من به شما می گویم چگونه می توانید از پرس دو نفره علیه برنتفورد خارج شوید! منظورم این است که اینجا اصلا چه خبر است؟

به آن بازی باز می گردیم، این پرس دو نفره است، کنار آمدن با آن بسیار آسان است! شما پهن تر می شوید و آن هافبک پرس باید 10 یا 15 یارد دیگر بدود، که در این صورت فضای بیشتری را در وسط زمین به شما می دهد. این واقعاً ساده است! "

 

اوضاع قرار نیست برای آرسنال آسان شود چرا که آنها در حال حاضر مشغول دست و پنجه نرم کردن با مصدومیت های زودهنگام و موارد ابتلا به کووید -19 هستند و در بازی بعدی در لیگ برتر باید در ورزشگاه اتحاد میهمان مدافع عنوان قهرمانی، منچسترسیتی شوند.

 

دیدگاه‌ها