کد خبر : 1775704 | 02 شهریور 1400 ساعت 15:38 | 12.2K بازدید | 0 دیدگاه

آمادگی وینگر دوملیتی عراق برای دیدار با ایران

جاستین میرام وینگر تیم فوتبال رئال سالت لیک که در لیگ MLS حضور دارد، پس از 2 سال و برای دیدار برابر کره جنوبی و ایران به تیم ملی عراق دعوت شد.

آمادگی وینگر دوملیتی عراق برای دیدار با ایران

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال رئال سالت لیگ آمریکا که در لیگ MLS حضور دارد، از دعوت جاستین میرام وینگر عراقی خود برای دو دیدار برابر کره جنوبی و ایران خبر داد. میرام که در شلبی تاون شیپ از ایالت میشیگان آمریکا متولد شده دارای والدینی عراقی است و به همین دلیل تصمیم گرفت برای کشور زادگاهش به میدان برود.


این بازیکن نخستین بار در سال 2015 و پیش از آغاز رقابت های جام ملت های آسیا به تیم ملی عراق دعوت شد و اولین بازی ملی خود را نیز در دیداری دوستانه برابر تیم ملی ایران انجام داد. او آخرین بار نیز در سال 2019 و در جریان مرحله قبلی مقدماتی جام جهانی برابر هنگ کنگ 90 دقیقه برای تیم ملی کشورش به میدان رفت.


این بازیکن 32 ساله که توانایی بازی در پست وینگر چپ و خط حمله را دارد در گفتگو با وب سایت رئال سالت لیک درخصوص دعوت به تیم ملی عراق گفت: من هیجان زده هستم که دوباره به تیم ملی بر میگردم. از مربی جدید تیم، دیک ادوکات متشکرم. من با رئال سالت لیک خوب کار می کنم و مشتاق هستم در برخی از بازیهای مهم عراق بازی کنم.


با مصدومیت محمد داوود مهاجم تیم ملی عراق، او دو بازی برابر کره جنوبی و ایران را از دست داد. جاستین میرام که قابلیت بازی در پست مهاجم را نیز دارد، می تواند عصای دست دیک ادووکات در دو بازی حساس و سرنوشت ساز ابتدایی برای عراقی ها باشد.
تیم ملی عراق در نخستین بازی خود از مرحله پایانی و مقدماتی جام جهانی، در سئول به مصاف کره جنوبی می رود. آنها سپس در تاریخ 16 شهریور و در ورزشگاه الغرافه قطر پذیرای تیم ملی ایران خواهند بود. با حکم فیفا، عراقی ها قادر به میزبانی از رقبا در خاک خود نیستند و کشور بی طرف قطر میزبان بازی های خانگی آنهاست.

دیدگاه‌ها