کد خبر : 1775715 | 02 شهریور 1400 ساعت 14:51 | 13.7K بازدید | 1 دیدگاه

آدما بر سر دو راهی

لیورپول یا تاتنهام؛ مقصد ستاره اسپانیایی کجاست؟

آداما ترائوره ستاره اسپانیایی وولوز ممکن است به فاصله یک هفته تا پایان نقل و انتقالات راهی تیمی دیگر شود. او لیورپول و تاتنهام را خواهان خود می بیند.

لیورپول یا تاتنهام؛ مقصد ستاره اسپانیایی کجاست؟

به گزارش "ورزش سه"، آداما ترائوره که در روزهای پایانی پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری همچنان شایعاتی درباره آینده حرفه‌ای‌اش وجود دارد و گفته می‌شود ممکن است در همین تابستان راهی تیمی دیگر شود، مورد توجه چند تیم لیگ برتری بزرگ قرار دارد.

 

 

1535066

 

 

در حالی که پیش از این گفته می‌شد باشگاه لیورپول نسبت به خدمت گرفتن این بال اسپانیایی علاقه‌مند است، حالا نشریه "تایمز" انگلیس خبر می‌دهد که باشگاه تاتنهام پیشنهاد جذب قرضی ترائوره با بند خرید در تابستان آینده را داده که ولورهمپتون این پیشنهاد را رد کرده است.

نونو اسپیریتو سانتو که از سال 2017 تا پایان فصل گذشته هدایت ولورهمپتون را برعهده داشت و در نهایت در این تابستان سرمربی تاتنهام شد، تمایل زیادی دارد تا شاگرد پیشینش را در تیم جدیدش داشته باشد. آداما ترائوره زیر نظر نونو بازی‌های درخشانی در جمع گرگ‌ها از خود به نمایش گذاشت.

 

 

1523898

 

 

پیش از این سایت " 90 مین"گزارش داده بود؛ باشگاه ولورهمپتون حاضر نیست بازیکن اسپانیایی خود را به رقمی کمتر از 40 میلیون یورو بفروشد، این در حالی است که لیورپولی‌ها امیدوار هستند تا با رقمی کمتر ترائوره 25 ساله را پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی به خدمت بگیرند.

ترائوره که از سال 2018 در عضویت باشگاه ولورهمپتون است و تاکنون در 133 بازی برای گرگ‌ها به میدان رفته و 10 گل هم به ثمر رسانده است، پیش از این مورد توجه باشگاه‌هایی همچون یوونتوس، بایرن مونیخ، لیدزیونایتد و بارسلونا بود.

دیدگاه‌ها