کد خبر : 1775744 | 02 شهریور 1400 ساعت 20:00 | 10.2K بازدید | 1 دیدگاه

زلاتکو دالیچ:

کرواسی به هدف خود در یورو رسید

زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی مدعی شد این تیم در یورو 2020 به هدف خود دست یافته است.

کرواسی به هدف خود در یورو رسید

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کرواسی بعد از صعودی دشوار از مرحله گروهی در یک هشتم به مصاف اسپانیا رفته و در یکی از تماشایی ترین دیدارهای تاریخ یورو در نهایت 3-5 مغلوب لاروخا شد. زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی کرواسی اذعان داشت هدف این تیم تنها صعود از مرحله گروهی بوده و بسیاری از بزرگان نیز در یک هشتم با تورنمنت وداع کرده اند.

 

زلاتکو دالیچ گفت: "زمان زیادی از اتمام رقابت های یورو 2020 گذشته و البته ما تجزیه و تحلیل خود در رابطه با همه موارد را انجام دادیم. ما به هدف خود رسیده و موفق شدیم از مرحله گروهی صعود کنیم. ما در مسابقه ای که در نیمه دوم آن فوق العاده بودیم برابر اسپانیا شکست خوردیم، اما شکست 1-3 را تبدیل به نتیجه تساوی کردیم و من فکر می کنم تاکید باید بر روی بازگشت ما در برابر تیم قدرتمندی مانند اسپانیا باشد.

 

1614674

 

ما حتی شانس های فراوانی برای جلو افتادن در وقت های اضافه داشتیم و چه کسی می داند، شاید اگر صعود می کردیم می توانستیم تا پایان در مسابقات بمانیم. در قرعه کشی خیلی خوش شانس نبودیم، زیرا تا آخرین ثانیه سوئد حریف ما بود و در ادامه معلوم شد که ما باید مقابل اسپانیا بازی کنیم.

 

اما باز هم می گویم ما به هدف خود در این تورنمنت رسیدیم. با این حال مسلم است که می توانستیم کارهای بیشتری انجام دهیم و قدرت این تیم ملی کرواسی از این بالاتر است. البته نباید فراموش کرد در آن مرحله از مسابقات تیم های بزرگی چون فرانسه، هلند، آلمان و پرتغال نیز با تورنمنت وداع کردند."

دیدگاه‌ها