کد خبر : 1775746 | 02 شهریور 1400 ساعت 20:30 | 17.9K بازدید | 1 دیدگاه

تکذیب شد؛ میلان به جذب ستاره پرتغالی نزدیک نیست

وبسایت گل اخبار مربوط به توافق منچسترسیتی و میلان بر سر انتقال برناردو سیلوا را تکذیب کرد.

تکذیب شد؛ میلان به جذب ستاره پرتغالی نزدیک نیست

به گزارش "ورزش سه"، برناردو سیلوا از سال 2017 در منچسترسیتی بازی می کند و پس از چند فصل درخشان، سال قبل از ایده های پپ گواردیولا خارج شد. ستاره ملی پوش پرتغالی جایگاه ثابتش در ترکیب سیتی را از دست داد و به همین دلیل خواهان جدایی است.

 

در هفته های اخیر شایعات زیادی پیرامون معاوضه برناردو با بازیکنانی از دیگر تیم ها به گوش رسیده اما چندی پیش دیلی میل ادعا کرد که برناردو سیتی را تنها به مقصد تیمی در اسپانیا ترک خواهد کرد. طبق این ادعا از یکی از سه غول اسپانیا یعنی رئال مادرید، بارسلونا یا اتلتیکو به عنوان مقصد بعدی این ستاره پرتغالی نام برده شد اما در حال حاضر به نظر می‌رسد که این تیم‌ها برنامه ای برای جذب برناردو ندارند.

 

 

1636690

 

 

اما جدیدترین شایعه در مورد ستاره پرتغالی منچسترسیتی به علاقه میلان به جذب این بازیکن مربوط بوده است. حتی گفته شد که دو باشگاه میلان و منچستر سیتی بر سر انتقال دائمی برناردو سیلوا به توافق رسیده اند و تا پایان نقل و انتقالات تابستانی این وینگر پرتغالی راهی روسونری خواهد شد. در همین راستا وبسایت گل گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که برناردو سیلوا در آستانه انتقال به میلان قرار ندارد و هیچ نشانه ای از توافق بین دو باشگاه نیز مشاهده نمی‌شود.

 

گفتنی است پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی اخیراً تایید کرده بود که برناردو سیلوا خواهان جدایی از منچسترسیتی است اما فعلاً توافقی برای انتقال او به تیمی دیگر حاصل نشده است؛ این در حالی است که تنها چند روز دیگر تا پایان نقل و انتقالات تابستانی باقی مانده است.

دیدگاه‌ها