کد خبر : 1775781 | 02 شهریور 1400 ساعت 22:49 | 82.6K بازدید | 4 دیدگاه

خشم بارسلونا از اصرار عجیب ستاره فرانسوی!

مدیران بارسلونا از دست رفتارهای ساموئل اومتیتی به ستوه آمده و به هر نحوی خواهان جدایی این بازیکن هستند.

خشم بارسلونا از اصرار عجیب ستاره فرانسوی!

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسید در اوایل تابستان امسال ساموئل اومتیتی  بالاخره ​​به خود آمده و بعد از خارج شدن از برنامه رونالد کومان تصمیم گرفته فوتبال خود را احیا کند. هفته گذشته مدیران بارسلونا و ایجنت ساموئل اومتیتی در حال مذاکره برای یافتن راه حلی برای انتقال این مدافع میانی و فرانسوی به یک باشگاه جدید بودند، اما سرانجام این بازیکن در فاصله یک هفته دیگر تا پایان بازار تابستانی تصمیم خود را دوباره تغییر داده و دوباره اصرار دارد که در بارسلونا باقی بماند.

 

1636057

 

ساموئل اومتیتی ​​نمی خواهد هیچ یک از پیشنهادهای خود را قبول کند و به مدیران بارسلونا اعلام کرده تصمیمی مبنی بر جدایی ندارد. این تغییر رویه و تصمیم جدید این بازیکن خشم مدیران باشگاه بارسا را ​​برانگیخته است. خوان لاپورتا رفتارهای اومتیتی را درک نکرده و از طرز برخورد و تغییر جهت های ناگهانی در مورد آینده خسته شده است.

 

حتی مدیران بارسلونا در تاریخ چهارم ژوئن به ساموئل اومتیتی اعلام کردند حاضرند به این بازیکن رضایت نامه بدهند آزادانه با هر باشگاهی که می خواهد به عنوان بازیکن آزاد به توافق برسد، اما اومتیتی از پذیرفتن این پیشنهاد نیز خودداری کرد. در این مدت تیم هایی چون المپیک لیون، رم و بشیکتاش ترکیه برای خرید این مدافع فرانسوی اقدام کرده و البته به نتیجه نرسیده اند. اومتیتی پیش از شروع جام جهانی 2018 قرارداد جدیدی با باشگاه بارسلونا تا سال 2023 امضا کرد  و به نظر می رسد این باشگاه چاره ای جز حفظ این مدافع فرانسوی و پرداخت دستمزد قابل توجه او برای دو فصل دیگر ندارد.

دیدگاه‌ها