کد خبر : 1775783 | 02 شهریور 1400 ساعت 23:05 | 58.1K بازدید | 4 دیدگاه

قوانین سخت بازگشت به انگلیس؛

سامان قدوس بازی های تیم ملی را از دست داد؟

ممکن است سامان قدوس نتواند تیم ملی ایران را در بازی های ابتدایی مقدماتی جام جهانی همراهی کند.

سامان قدوس بازی های تیم ملی را از دست داد؟

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه های لیگ برتر انگلیس اعلام کردند که به دلیل محدودیت های سفر به کشور انگلیس به خاطر شیوع ویروس کرونا، مجوز حضور بازیکنان ملی پوش در اردوی تیم ملی کشورهایی که در لیست قرمز قرار دارند را صادر نخواهد کرد.

 

این در حالیست که فدراسیون فوتبال مصر روز دوشنبه اعلام کرده بود که لیورپول به دلیل قوانین مربوط به قرنطینه، اجازه حضور محمد صلاح برای بازی های مقدماتی جام جهانی مقابل آنگولا و گابون را نمی دهد. همچنین این باشگاه اجازه رفتن فابینیو، روبرتو فیرمینو و آلیسون بکر برای سه بازی برزیل در مرحله مقدماتی جام جهانی را نیز صادر نکرده است. هم مصر و هم برزیل در لیست قرمز دولت بریتانیا قرار دارند و مسافرانی که از این کشورها به انگلیس سفر کنند باید به مدت 10 روز در قرنطینه اجباری قرار گیرند.

 

1637041

 

اتحادیه لیگ برتر در بیانیه ای در وب سایت خود اعلام کرد: "باشگاه های لیگ برتر امروز علیرغم عدم تمایل شان به اتفاق آرا تصمیم گرفتند اجازه سفر بازیکنان به کشورهایی که در لیست قرمز قرار دارند را صادر نکنند. تصمیم این باشگاه ها از سوی لیگ برتر حمایت شده و در مورد تقریبا 60 بازیکن از 19 باشگاه لیگ برتر که قرار است برای بازی های ملی ماه سپتامبر به 26 کشور فهرست قرمز سفر کنند، اعمال خواهد شد.

 

مذاکرات فراوانی با اتحادیه فوتبال و دولت برای یافتن راه حل انجام شد، اما به دلیل نگرانی های عمومی بابت ورود مسافران از کشورهای فهرست قرمز، معافیتی برای آنها در نظر گرفته نشد."

 

اخباری منتشر شده بود که دولت بریتانیا معافیت های قرنطینه ای برای بازیکنان در نظر بگیرد، اما محافظت از سلامت عمومی در اولویت قرار گرفته و این راه حل منتفی شد. بدین ترتیب حضور سامان قدوس، ستاره ایرانی تیم برنتفورد در اردوی تیم ملی برای بازی های مقدماتی جام جهانی در هاله ای از ابهام قرار خواهد گرفت.

 

1636043

دیدگاه‌ها