کد خبر : 1775797 | 03 شهریور 1400 ساعت 01:19 | 158.8K بازدید | 13 دیدگاه

میلیون‌ها رئالی در انتظار پاسخ امیر قطر

رسمی؛ پیشنهاد رئال برای امباپه به پاریس رسید (عکس)

رئال مادرید بالاخره قدم اول را برداشت و پیشنهادی رسمی و هنگفت برای جذب کیلیان امباپه ارسال کرد. پیشنهادی که در نگاه اول ردنشدنی به نظر می رسد.

رسمی؛ پیشنهاد رئال برای امباپه به پاریس رسید (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، درست یک هفته قبل از بسته شدن بازار تابستانی، همچنان کیلیان امباپه مهم ترین سوژه نقل و انتقالات است و همچنان احتمال جدایی این ستاره فرانسوی از پاری سن ژرمن وجود دارد. رئال مادرید تحت هر شرایطی قصد دارد در همین تابستان کیلیان امباپه را جذب کند و به نظر می رسد خود این بازیکن نیز علاقمند به رخ دادن این انتقال طی چند روز آتی است.

 

 

1635828

 

 

شبکه RMC دیروز در گزارشی مدعی شد که این بازیکن پیشنهاد جدید تمدید برای پنج فصل به اضافه یک فصل اختیاری را رد کرده و می خواهد به رئال مادرید بپیوندد. به این ترتیب پاری سن ژرمن نیز حالا به فروش امباپه فکر می کند و با توجه به رد آخرین پیشنهاد تمدید، دیگر جدایی این بازیکن از نظر ناصر الخلیفی نیز غیرممکن نیست.

 

پیشنهاد جدید PSG که شامل افزایش قابل توجه حقوق برای امباپه است، توسط لئوناردو به این بازیکن منتقل شده، اما این بسته نیز مانند پیشنهادات قبلی رد شده است. احتمال جدایی کیلیان امباپه به قدری زیاد شده که پی اس جی در حال بررسی گزینه های جایگزین برای خروج احتمالی این بازیکن و تلاش برای امضای قرارداد با ریچارلیسون برزیلی، مهاجم قدبلند اورتون، البته با توصیه مستقیم نیمار است.

 

 

1635722

 

1633445

 

البته RMC در نهایت مدعی شده بود مدیران باشگاه پاری سن ژرمن هنوز پیشنهادی از مادرید دریافت نکرده اند ولی این پیشنهاد سرانجام ساعتی پیش ارائه شد.

 

 

1637052

 

 

ابتدا گل اسپانیا بود که این خبر را اعلام کرد و سپس مارکا و آاس نیز آن را تایید کردند. رسانه های مادریدی نزدیک به رئال تایید کردند که باشگاه رئال مادرید پیشنهادی 160 میلیون یورویی را برای امباپه ارائه داده و از سران پی اس جی درخواست کرده تا با خود بازیکن مستقیما وارد مذاکره شوند.

در باشگاه رئال مادرید معتقدند که این پیشنهاد برای بازیکنی که تابستان آینده قراردادش به اتمام خواهد رسید و از ژانویه می تواند با هر باشگاهی وارد مذاکره شود، کاملا منطقی است.

 

 

1637053

 

 

بلافاصله پس از انتشار این خبر، چند رسانه فرانسوی ادعا کردند که سران پی اس جی به آن پاسخ منفی داده اند. جانلوکا دی مارتزیو خبرنگار معروف اسکای اسپورتس نیز این ادعا را تایید کرد ولی لوپاریزین نشریه نزدیک به باشگاه پی اس جی دقایقی پیش نوشت که پیشنهاد 160 میلیونی رئال رد نشده بلکه مسئولان پی اس جی در حال بررسی آن هستند.

 

 

1637054

 

 

بدون شک طی ساعات آینده پاسخ رسمی پی اس جی برای رئال ارسال خواهد شد و پیش بینی می شود مذاکرات تا رسیدن به نتیجه نهایی ادامه داشته باشد. امباپه قصد تمدید با پی اس جی را ندارد و می خواهد همین تابستان به رئال منتقل شود و به نظر سران پی اس جی چاره ای جز قبول این موضوع ندارند.

سرانجام پس از ماه ها شایعه، اولین قدم را رئال مادرید برداشت و اکنون باید دید به هدف بزرگ خود خواهد رسید یا خیر.

دیدگاه‌ها