کد خبر : 1775839 | 03 شهریور 1400 ساعت 11:05 | 39.9K بازدید | 1 دیدگاه

پس از دوست شدن در اینستاگرام؛

هوادار خوش‌شانس مهمان خانه رونالدینیو (عکس)

یک هوادار ایرلندی فوتبال از طریق اینستاگرام دوستی صمیمانه ای با رونالدینیو، اسطوره فوتبال برزیل، برقرار کرد و حتی مهمان خانه او در برزیل شد.

هوادار خوش‌شانس مهمان خانه رونالدینیو (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پل والش، جوان ایرلندی که برای تیم فوتبال گالیک بروسنا بازی می کند، در خانه رونالدینیو در ریودوژانیرو مهمان این اسطوره فوتبال است و دوستی آنها به قدری صمیمی و نزدیک شده است که حتی بر سر یک میز به بازی با هم پرداخته اند.

 

ستاره سابق میلان و برزیل با این جوان ایرلندی چندین عکس گرفته از جمله عکسی که در آن پیراهن تیم فوتبال شهرستان کری را در دست دارد و از آن زمان این تصاویر در شبکه های اجتماعی به شدت مورد توجه قرار گرفته است و مردم کنجکاوند که این دو چطور با هم دوست شدند.

 

1637110

 

1637113

 

1637115

 

هرچند این موضوع تایید نشده است، اما گفته می شود که رونالدینیو و والش از طریق اینستاگرام با یکدیگر طرح دوستی ریخته اند و رونالدینیو به او پیشنهاد کرده که به برزیل برود و به او سر بزند. اگر این داستان حقیقت داشته باشد، ماجرای دایرکت های اینستاگرام بعد جدیدی برای هواداران پیدا خواهد کرد.

یکی از اعضای تیم گالیک به خبرگزاری ها گفته: "این داستان درست است. من صحت آن را کاملا تایید می کنم. ماجرا این بود که پل در شبکه های اجتماعی به رونالدینیو پیام می داد و آنها با هم ارتباط برقرار کردند و اسطوره برزیلی به او گفت که اگر به برزیل سفر کرد با او تماس بگیرد.

و این همان اتفاقی بود که افتاد و آنها یک بعد از ظهر دوست داشتنی را با هم گذراندند و معاشرت و بازی کردند و پل آنقدر خوش شانس بود که با پیراهن تیم با رونالدینیو عکس گرفت. همه ماجرا همین بود."

 

1637116

 

باشگاه کوچک ایرلندی هم نتوانسته مقاومت کند و با انتشار عکسی از رونالدینیو و پل والش که پیراهن این باشگاه را در دست دارند، توییت کرده: "به پل والش خودمان نگاه کنید  که با رونالدینیوی بی همتا ملاقات کرده! پل شاید بهتر باشد به او بگویی که اگر در اینجا بلیط بخرد، می تواند خانه ای در کری برنده شود و بعد می توانی این قلمرو زیبای پادشاهی را به او نشان دهی. "

 

دیدگاه‌ها