کد خبر : 1775843 | 03 شهریور 1400 ساعت 11:36 | 41.9K بازدید | 7 دیدگاه

امباپه بت جدید برنابئو؛

قول الخلیفی به امباپه؛ پاریسی‌ها باید با رئال مذاکره کنند

در سال 2017 و هنگامی که کیلیان امباپه تصمیم گرفت به جای انتخاب رئال مادرید به PSG بپیوندد، ناصر الخلیفی به او قولی داد که اکنون پاریسی ها را مجبور به مذاکره با رئال می کند.

قول الخلیفی به امباپه؛ پاریسی‌ها باید با رئال مذاکره کنند

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه قبلاً تایید کرده است که قصد رئال مادرید در تبدیل کردن او به مرجع و ستاره اصلی تیم، جدی است. سران باشگاه مادریدی با ارائه پیشنهاد 160 میلیون یورویی برای خرید امباپه، وظیفه خود را انجام داده اند. این بازیکن همچنین به تک تک پیشنهادات تمدید ارائه شده توسط PSG پاسخ منفی داده است. قبل از سه شنبه آینده که روز پایانی پنجره تابستانی است نتیجه این مذاکرات روشن خواهد شد، یا در ماه ژانویه. اما به هر حال جدایی مهاجم فرانسوی از PSG و پیوستنش به رئال مادرید قطعی است و هیچکس نمی تواند مانع امباپه شود.

 

1636874

 

امباپه در آخرین دیدارهایی که با رییس باشگاه پاریسی انجام داده است، وعده چهار سال پیش رهبران باشگاه را در مورد "تعهد" به مذاکره برای جدایی احتمالی او از PSG در صورت دریافت پیشنهاد رئال مادرید به ناصر الخلیفی یادآوری کرده است. او حرفش را زده و موضوع از نظر امباپه تمام شده است. در ساعات گذشته با ارائه پیشنهادی از سوی رئال مادرید برای خرید امباپه، زمان آن رسید که رییس باشگاه پاری سن ژرمن به وعده خود عمل کند.

 

امباپه در آخرین ملاقات خود با لئوناردو و الخلیفی قولی را که در سال 2017 و هنگامی که به جای انتخاب رئال مادرید تصمیم گرفت به پاریس برود، به اوداده بودند یادآوری کرد.

 

1628224

 

مدیران PSG هم از آن قول و قرار شفاهی و هم از تمایل قطعی امباپه برای پیوستن به رئال مادرید مطلع هستند. پس از سکوت اولیه بعد از دریافت پیشنهاد باشگاه مادریدی، آنها می دانند که به خاطر حفظ منافع خودشان هم که شده، نمی توانند به یک پیشنهاد بسیار سخاوتمندانه و انتقالی بسیار پرسود پشت کنند و مورد بازخواست عمومی قرار نگیرند.

 

رسانه های فرانسوی اکنون طرز صحبت و گفتگو ماه های گذشته و حتی بعد از ظهر سه شنبه خود را تغییر داده اند. آنها اکنون از واکنشی به شدت منفی به صحبت از آغاز احتمالی مذاکرات رسیده اند.

 

1635828

 

آینده امباپه هرچه باشد، مهاجم فرانسوی با رفتاری که در این ماه ها داشته برای تمام عمرش دل هواداران رئال مادرید را به دست آورده است. او بت جدید رئالی ها است بدون آنکه هنوز به عنوان بازیکن رئال مادرید پا در برنابئو گذاشته باشد.

 

 

 

دیدگاه‌ها