کد خبر : 1775857 | 03 شهریور 1400 ساعت 12:28 | 32.9K بازدید | 1 دیدگاه

ژرژ مندس در حال مذاکره؛

تماس رونالدو با ستاره‌های پرتغالی سیتی

گفته می شود ژرژ مندس، مدیر برنامه های کریستیانو رونالدو، در حال مذاکره با منچسترسیتی است و ستاره یوونتوس اطلاعاتی در مورد باشگاه و رختکن سیتیزن ها را درخواست کرده است.

تماس رونالدو با ستاره‌های پرتغالی سیتی

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد کریستیانو رونالدو و یوونتوس در ژوئن سال 2022 به پایان می رسد، اما فوق ستاره پرتغالی هنوز امیدوار است که بیانکونری را قبل از این تاریخ ترک کند. او بازی های سری آ را از روی نیمکت آغاز کرد و در بازی تیمش برابر اودینزه در آخرین دقایق به زمین رفت. ژرژ مندس، مدیر برنامه های رونالدو، این روزها در تلاش است تا باشگاهی جدید برای این بازیکن 36 ساله پیدا کند.

اگرچه PSG ممکن است کیلیان امباپه را به رئال مادرید بفروشد، اما به نظر نمی رسد رونالدو هدف غول های لیگ 1 باشد. هر دو روزنامه گاتزتا دلو اسپورت و اسکای اسپورت ایتالیا گزارش داده اند که منچسترسیتی تنها باشگاهی است که با نماینده این بازیکن در حال مذاکره است.

 

1637145

 

فابریزیو رومانو، خبرنگار معروف، نیز گزارش داد که مذاکرات بین مندس و هیئت مدیره منچسترسیتی در جریان است. با این حال این قرارداد در وضعیت پیچیده ای است زیرا کمتر از یک هفته به پایان نقل و انتقالات تابستانی زمان باقی مانده است.

 

در همین حال طبق گزارش L’Equipe، رونالدو با چند بازیکن منچسترسیتی صحبت کرده و در مورد باشگاه و رختکن این تیم اطلاعاتی خواسته است.

 

1637147

 

گفته می شود رونالدو با هموطنان خود برناردو سیلوا، روبن دیاس و ژائو کانسلو صحبت کرده است و جدایی از یوونتوس و انتقال به ورزشگاه اتحاد را جدی می داند.

 

دیدگاه‌ها