کد خبر : 1775876 | 03 شهریور 1400 ساعت 13:29 | 27.4K بازدید | 7 دیدگاه

مهدی عبدی و سهمیه تیم ملی با پنج گل!

مهدی عبدی که فصل خوبی را سپری نکرده بود، با درخشش در هفته‌های پایانی لیگ برتر به تیم ملی رسید.

مهدی عبدی و سهمیه تیم ملی با پنج گل!

به گزارش "ورزش سه"، دراگان اسکوچیچ در حالی فهرست جدید خود برای تیم ملی را اعلام کرده که به نظر می‌رسد این لیست، فهرستی منتخب از بازیکنان برتر لیگ بیستم باشد و در آن نام مهدی عبدی نیز دیده می‌شود.

 

عبدی که فصل را با گلزنی در نیمه نهایی و فینال آسیا اغاز کرد، در ادامه باوجود اینکه مهاجم اصلی پرسپولیس بود نتوانست موفق ظاهر شود و تنها دو گل در دیدار مقابل فولاد و استقلال به ثمر رساند.

در شرایطی که تصور می‌شد پدیده خط حمله پرسپولیس، فصل ناموفقی را سپری کرده و به اتمام خواهد رساند اما او در بازی‌های پایانی فصل درخشید و مورد توجه کادرفنی تیم ملی قرار گرفت.

او گلزنی را از بازی با ذوب آهن و با گلی سه امتیازی آغاز کرد و در بازی بعدی گلی دیگر را هم مقابل مس رفسنجان زد تا شش امتیاز پرسپولیس به نامش زده شود.

 

مهاجم ۲۲ ساله پرسپولیس در بازی با ماشین سازی و تراکتور چهار گل به ثمر رساند و یک گل هم در بازی آخر زد تا مثل لیگ نوزدهم در مسابقه قهرمانی تیمش موفق به گلزنی شده باشد.

همین نمایش که در نهایت منجر به صدرنشینی پرسپولیس در لیگ برتر شد، مهدی عبدی را هم برای اولین بار به فهرست تیم ملی رساند. اگرچه او شانس چندانی برای بازی در مقدماتی جام جهانی ندارد اما همین ورود می‌تواند مقدمه‌ای باشد برای ملی پوش شدن این مهاجم.

دیدگاه‌ها