کد خبر : 1775878 | 03 شهریور 1400 ساعت 13:36 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

خورشیدی: مشکلی بابت اسکوچیچ و هاشمیان نداریم

سرپرست تیم ملی اعلام کرد که بر اساس استعلام فدراسیون، هیچ مشکلی بابت حضور لژیونرها در بازی های پیش رو وجود ندارد.

خورشیدی: مشکلی بابت اسکوچیچ و هاشمیان نداریم

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که پنج شنبه هفته آینده تیم ملی فوتبال ایران اولین بازی خود در دور نهایی مقدماتی جام جهانی را مقابل سوریه برگزار خواهد کرد دراگان اسامی بازیکنان منتخب حاضر در لیگ برتر را برای حضور در اردویی که از امروز شروع خواهد شد اعلام کرد. در این لیست نام لژیونرها دیده نمی شود و قرار است این بازیکنان در موعد تعیین شده از سوی فیفا به جمع دیگر ملی پوشان اضافه شوند.

 

مجتبی خورشیدی، سرپرست تیم ملی در مورد برنامه های پیش رو تا شروع بازی ها گفت: اردو عملا از ساعت 12 امروز شروع شده است. انشالله امیدواریم تستی که بازیکنان داده اند منفی باشد تا فردا بتوانند در اختیار تیم ملی باشند.

 

او در مورد مثبت اعلام شدن نتیجه تست کرونای اسکوچیچ و هاشمیان و برگزاری تمرینات تیم ملی با توجه به حضور این دو در قرنطینه گفت: تمرینات زیر نظر دیگر اعضای کادر فنی انجام می شود و مشکلی از بابت عدم حضور آقای اسکوچیچ و هاشمیان نداریم. هر موقع تست این دو مربی منفی باشد به تمرینات باز خواهند گشت. دکترها طی هفته دو سه بار از این عزیزان تست می گیرند تا انشالله هر موقع منفی شد سر تمرینات حضور پیدا کنند.

سرپرست تیم ملی در خصوص زمان حضور لژیونرها در تمرینات گفت: لژیونرها از روز هشتم شهریور ماه که شروع فیفا دی هست به اردو اضافه خواهند شد. ما هشتم از آنها تست می گیریم؛ نهم و دهم تمرین می کنیم و یازدهم هم مقابل سوریه بازی خواهیم کرد.

 

خورشیدی در واکنش به اخبار منتشر شده در خصوص احتمال غیبت قدوس در تیم ملی با توجه به قوانین سخت گیرانه کرونایی در بریتانیا و قوانین جدیدی که در حال وضع شدن برای باشگاه های اروپایی در این خصوص است، گفت: روابط بین الملل فدراسیون به محض انتشار این خبر تماس هایی با وزارت خانه های مختلف از جمله انگلیس داشتند. هیچ کدام از آنها مساله ای مبنی بر این موضوع نداشتند. از همه کشورهای خارجی که بازیکن داریم استعلام گرفتیم و هیچ مشکلی وجود ندارد.

 

دیدگاه‌ها