کد خبر : 1775896 | 03 شهریور 1400 ساعت 15:04 | 20.4K بازدید | 11 دیدگاه

فکر نمی‌کنم باشگاه دروازه‌بان جدیدی بگیرد؛

میرزازاد: به سپاهان آمدم تا خاطره‌ساز شوم

دروازه‌بان جوان جدید سپاهان امیدوار است خاطره‌ساز روزهای شیرین در این تیم شود.

میرزازاد: به سپاهان آمدم تا خاطره‌ساز شوم

به گزارش "ورزش سه"، نیما میرزازاد امروز به‌عنوان دومین خرید تابستانی سپاهان قراردادی سه ساله با طلایی پوشان امضاء کرده و در این باره به خبرنگار ما گفت: در ابتدا جا دارد از باشگاه بزرگ و پُر طرفدار نساجی تشکر کنم که  سه سال ما را تحمل کردند و روزهای خوب و بد زیادی با هم داشتیم؛ اینکه آخر داستان شیرین تمام شد، جا دارد از مالک باشگاه آقای حدادیان، سیف‌الله پور و همچنین آقای الهامی و مربی دروازه‌بان‌های تیم که بسیار برایم زحمت کشید، تشکر ویژه کنم.

 

او ادامه داد: همه این عزیزان به من کمک کردند تا بعد از سه سال به یک تیم بزرگ و پرطرفدار دیگری مثل سپاهان بروم که قدمت زیادی دارد و همیشه به دنبال قهرمانی بوده و ساختار خوبی دارد.  امیدوارم پاقدم من خوب باشد و سپاهان بتواند به قهرمانی برسد.

دروا‌زه‌بان جدید سپاهان در مورد عملکرد خوب خود در نساجی و بقای تیم در لیگ برتر، ابراز کرد: چند هفته پایانی لیگ برتر برای من روزهای خیلی خوبی بود و بازی های خوبی انجام دادم؛ این موضوع هم از چشم مدیران و سرمربی سپاهان دور نماند؛ از آقای نویدکیا بابت اعتمادش ممنونم و امیدوارم بتوانم جواب اعتمادش را بدهم؛ قطعا روزهای خوبی را در سپاهان خواهیم داشت.

 

میرزازاد اضافه کرد: خیلی خوشحال هستم به سپاهان آمدم؛ شاید حضور در این تیم آرزوی هر فوتبالیستی باشد که بدون نگرانی در یک باشگاه توپ بزند؛ به هرحال سپاهان ساختار باشگاهی و تیمی‌اش بسیار بزرگ است و خیلی خوشحالم به یک تیم خیلی بزرگ آمدم. سپاهان هم همانند ملوان و نساجی هواداران عاشقی دارد که با این تیم زندگی می‌کنند و امیدوارم بتوانم سه سال در کنارشان بهترین لحظات را داشته باشم و با سپاهان دومین جام فوتبالی‌ام را به دست بیاورم.

او در مورد اینکه در ابتدا قرار بود سپاهان با رشید  مظاهری قرارداد ببندد ولی حالا میرزازاد دروازه‌بان آنهاست، گفت: من در جریان نیستم که قرار بود چه کسی را بگیرند؛ من با آقای نویدکیا توافق کردم و صحبتی که ایشان و آقای ساکت، مدیرعامل باشگاه با من کردند، خیلی مثبت بود. من هم طبق مشورت‌هایی که شد، تصمیم گرفتم سپاهان را انتخاب کنم.

 

خرید جدید طلایی پوشان اصفهان اضافه کرد: اگر قرار باشد هر گلری به اینجا بیاید، من محکم کارم را انجام می‌دهم و به خودم ایمان دارم که می‌توانم در سپاهان بازی و به خودم و تیمم کمک کنم؛ تا الان هم فکر نمی‌کنم باشگاه گزینه دیگری برای دروازه‌بانی مد نظرش باشد.

میرزازاد در مورد اینکه جانشینی پیام نیازمند در سپاهان مسؤولیت سنگینی برای او خواهد بود، عنوان کرد: پیام یکی از دوستان صمیمی من است و با یکدیگر تیم امید بودیم. پیام انسان خیلی خوب و مودبی است که در سه سال حضورش در سپاهان عملکرد بسیار خوبی داشت و اصفهانی‌ها نیز خیلی دوستش دارند؛ این شرایط، وظیفه هر گلری که بخواهد به سپاهان بیاید را سنگین می‌کند و امیدوارم بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم. البته سپاهان نیز در چند سال اخیر نشان داده گلرهای بزرگی داشته است؛ رحمان احمدی، مهدی رحمتی، پیام نیازمند و حتی گلرهای خارجی که در این تیم بازی کردند، خیلی موفق بودند و امیدوارم بتوانیم همین راه را ادامه دهیم و خاطره‌ساز روزهای خوبی شویم.

دیدگاه‌ها