کد خبر : 1775898 | 03 شهریور 1400 ساعت 15:12 | 53.8K بازدید | 7 دیدگاه

ادعای رادیو مونته کارلو

حضور ناگهانی مدیر برنامه‌های لواندوفسکی در پاریس!

رسانه های فرانسوی خبر داده اند که مدیر برنامه های ستاره لهستانی بایرن مونیخ در پاریس حضور داشته و احتمالا با مسئولان پی اس جی ملاقات کرده است.

حضور ناگهانی مدیر برنامه‌های لواندوفسکی در پاریس!

به گزارش "ورزش سه"، تنها شش روز به پایان نقل و انتقالات تابستانی باقیمانده و کانون شایعات و اخبار پیرامون ستاره های بزرگ داغ است.

 

 

1637189

 

 

شب گذشته اولین پیشنهاد رسمی رئال برای کیلیان امباپه به پی اس جی ارائه شد و باشگاه مادریدی نشان داد که برای در اختیار گرفتن امباپه عزمی جدی دارد. از چند روز پیش مشخص بود که رئال مادرید قصد دارد بالاخره قدمی جدی در راه انتقال امباپه بردارد و جالب اینکه دوشنبه شب در بحبوحه شایعات، پینی زاهاوای مدیر برنامه های روبرت لواندوفسکی هم در پاریس حضور داشت و چند منبع فرانسوی از جمله رادیو RMC ادعا کرده اند که او با مسئولان پی اس جی ملاقات کرده است.

 

 

1635410

 

 

این ملاقات چند روز پس از انتشار خبر مربوط به تمایل به جدایی لواندوفسکی از بایرن صورت گرفته تا اینطور به نظر برسد که پی اس جی قصد دارد لواندوفسکی را جانشین کیلیان امباپه کند. ستاره لهستانی قصد دارد پس از 7 سال بازی در بایرن چالشی جدید را تجربه کند و اگر امباپه در نهایت راهی رئال شود، ممکن است جانشین او شود. از قرارداد لواندوفسکی با بایرن تنها دو سال دیگر باقیمانده و باشگاه آلمانی روی او 115 میلیون یورو قیمت گذاشته است.

 

 

دیدگاه‌ها