کد خبر : 1775899 | 03 شهریور 1400 ساعت 15:41 | 12.8K بازدید | 1 دیدگاه

شما قهرمانان واقعی یورو 2020 هستید

جایزه ویژه رئیس یوفا برای تیم پزشکی ناجی اریکسن

جایزه رئیس یوفا به سیمون کیائر(کاپیتان دانمارک) و پزشکانی که باعث نجات جان کریستین اریکسن در بازی دانمارک-فنلاند شدند، تعلق خواهد گرفت.

جایزه ویژه رئیس یوفا برای تیم پزشکی ناجی اریکسن

به گزارش "ورزش سه"، کریستین اریکسن ستاره 29 ساله اینتر در نخستین بازی دانمارک در یورو 2020 برابر فنلاند(12 ژوئن) دچار ایست قلبی شد و پس از تلاش تیم پزشکی و عملیات احیا در کنار زمین به زندگی بازگشت. آینده فوتبالی اریکسن اما هنوز مبهم است.

پس از انتقال اریکسن به بیمارستان یک دستگاه ضربان ساز در سینه او کار گذاشته شد تا هرگونه اختلال مجدد در ضربان قلب او را تنظیم و برطرف کند.

 

 

1635454

 

 

نقش سیمون کیائر کاپیتان دانمارک در نجات جان اریکسن نیز انکار نشدنی است و او خیلی زود و قبل از رسیدن تیم پزشکی عملیات احیا را شروع کرد:« من یک قهرمان نیستم، فقط کاری را که لازم بود انجام دادم، بدون یک لحظه فکر کردن، هر کس دیگری هم بود همین کار را می کرد.

 

 

1611435

 

 

آن یک روز تاریخی برای همه ما دانمارکی ها بود، اولین مسابقه قهرمانی اروپا، در ورزشگاه خانگی ما. سپس آن اتفاق رخ داد. من آماده بودم تا هشیار بمانم، مثل همه هم تیمی هایم. این یک تلاش تیمی بود، بدیهی است که اگر او بازیکن حریف هم بود ما باز هم همین کار را می کردیم.

همین. تنها چیزی که اهمیت دارد این است که کریستین اکنون خوب است. این تنها نکته مهم است. من آن کارها را بدون فکر کردن انجام دادم.

غریزه ام من را راهنمایی کرد و من آنچه را که باید انجام می دادم، به طور خودکار انجام دادم. این اولین بار بود که این اتفاق برای من می افتاد، امیدوارم آخرین بار هم باشد.»

 

 

1611924

 

 

امروز اتحادیه فوتبال اروپا اعلام کرد که جایزه ویژه رئیس یوفا در سال 2021 به تیم پزشکی که باعث نجات کریستین اریکسن در بازی با فنلاند شد و نیز به سیمون کیائر خواهد رسید.

 

دریافت کنندگان جایزه ویژه رئیس یوفا در سال 2021

 

تیم پزشکی حاضر در ورزشگاه 

ماگنس مروتزفلد (افسر ارشد پزشکی)
فردریک فلنستد (مدیر پزشکی ورزشگاه)
آندرس بوسن (پزشک اورژانس زمین)
پِدِر ارسگارد (پیراپزشک)

 

تیم پزشکی یوفا
ینس کلاینفلد
والنتین ولیکوف

 

تیم پزشکی دانمارک
مورتن اسکولداگر (فیزیوتراپ همراه با تیم تیم)
مورتن بوئن (پزشک تیم)
 

سیمون کیائر(کاپیتان تیم ملی دانمارک)

 

 

1621063

 

 

الکساندر چفرین رئیس یوفا از کیائر و پزشکان حاضر در ورزشگاه که باعث نجات جان اریکسین شدند، به عنوان قهرمانان واقعی یورو 2020 یاد کرده است. پیام تشکر ویژه کریستین اریکسن نیز در حساب توئیتر رسمی یوفا منتشر شده است.

 

دیدگاه‌ها