کد خبر : 1775903 | 03 شهریور 1400 ساعت 16:01 | 30.4K بازدید | 7 دیدگاه

کلانتری به دنبال اعاده حیثیت در لیگ بیست و یکم

احیای فجرسپاسی با ستاره‌های سابق و سربازان

فجرسپاسی با تلفیقی از ستاره های سابق و بازیکنان سرباز و البته نفرات بااستعداد لیگ برتر در رقابت ها شرکت می‌کند.

احیای فجرسپاسی با ستاره‌های سابق و سربازان

به گزارش "ورزش سه"، فجرسپاسی یکی از تیم های صعود کرده به لیگ برتر محسوب می‌شود که این روزها مشغول جذب بازیکنان مورد نظرش برای حضور در مسابقات است.


فجری‌ها البته بودجه چندان زیادی برای جذب بازیکن در اختیار ندارند اما با بضاعتی که دارند کارشان را در نقل و انتقالات شروع کرده‌اند.
یکی از مزیت های فجرسپاسی نسبت به سایر تیم های لیگ برتری دارد، امکان جذب بازیکن سرباز است. لیگ برتر طی سال های گذشته هیچ تیم نظامی را در خود ندیده و به همین خاطر بازیکنان سرباز زیادی در لیگ حضور دارند که باید خدمت خود را بگذرانند. حالا شرایط مناسبی با صعود فجرسپاسی ایجاد شده تا این بازیکنان به شیراز بروند و ضمن حضور در لیگ برتر سربازی شان را هم انجام بدهند.


از این رو کادرفنی فجرسپاسی نیز با برخی بازیکنان سرباز وارد مذاکره شده و احتمالا شاهد حضور برخی بازیکنان با این شکل در نماینده شیراز باشیم.
از سوی دیگر فجرسپاسی در سال های گذشته که در لیگ برتر حضور داشت ستاره های زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرد که بسیاری از آنها تا همین حالا هم در تیم های بزرگ به میدان می‌روند. حالا فجری‌ها در برنامه های خود بازگرداندن ستاره های سابق را نیز گنجانده‌اند.در اولین گام آنها شهرام گودرزی که سال ها با پیراهن فجرسپاسی بازی کرد و از این تیم به تیم های بزرگ تر رفت را جذب کردند.


محمد ایرانپوریان دیگر بازیکنی که در فجرسپاسی چهره شد و به پیراهن تیم هایی مثل تراکتور و سپاهان هم رسید، دیگر مهره ای است که احتمالا به زادگاهش برمی‌گردد.
از باشگاه فجرسپاسی خبر می‌رسد برای پست دروازه بان مسئولان این باشگاه با احسان مرادیان بازیکن شیرازی فصل گذشته فولاد نیز وارد مذاکره شدند و احتمال حضور او در فجرسپاسی کم نیست.
صادق بارانی هافبک پیشین سایپای تهران نیز دیگر بازیکنی است که مد نظر کلانتری سرمربی فجر قرار دارد.


همچنین کادرفنی خواهان حفظ تعداد زیادی از بازیکنان فصل گذشته از جمله میلاد احمدی شده و از مسئولان باشگاه خواسته قرارداد بسیاری از نفرات تمدید شود.
با این تفاسیر احتمالا شاهد حضور برخی ستاره های سابق فجر در این تیم باشیم که به همراه سربازان و البته نفرات جویای نام جدید این تیم را در لیگ برتر بیست و یکم تشکیل بدهند.

دیدگاه‌ها