کد خبر : 1775911 | 03 شهریور 1400 ساعت 18:18 | 197.1K بازدید | 41 دیدگاه

مانع امباپه نمی‌شویم ولی شرط دارد

حمله شدیداللحن PSG؛ هشدار سنگین به رئال از قطر

مدیر ورزشی پی اس جی پاسخ تندی به باشگاه رئال مادرید داد و پیشنهاد برای کیلیان امباپه را ناکافی دانست. لئوناردو رئال را به رفتاری قانون‌شکنانه و بی احترامی به PSG متهم کرد.

حمله شدیداللحن PSG؛ هشدار سنگین به رئال از قطر

به گزارش "ورزش سه"، کیلیان امباپه شاید روزهای پایانی حضورش در پی اس جی را پشت سر می گذارد. ستاره جوان فرانسوی قصد پیوستن به رئال را دارد و دیشب باشگاه مادریدی نخستین پیشنهاد رسمی خود به ارزش 160 میلیون یورو را به پی اس جی ارائه داد که هنوز پاسخی به ان داده نشده است. گفته می شود باشگاه پاریسی روی امباپه 200 میلیون یورو قیمت گذاشته است.

 

 

1637208

 

 

لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی امروز و در واکنش به اخبار جدایی امباپه گفت:« موضع ما همواره حفظ کیلیان بوده و از دو سال پیش نیز نظر ما نسبت به او تغییر نکرده است. دو ماه قبل پیشنهاد تمدید قراردادی به او ارائه کردیم که در سطح بهترین بازیکنان دنیا بود. به نظر من این استراتژی رئال مادرید بوده که نام بازیکن ما از مدت ها پیش به این باشگاه مربوط شده است.

رئال به روشهای نادرست و غیرقانونی با اطرافیان امباپه و خود او در تماس بوده و این از نظر ما پذیرفتنی نیست. ارائه پیشنهاد یک هفته مانده به اتمام نقل و انتقالات و یک سال مانده به اتمام قرارداد بازیکن، حرف ما را ثابت می کند.  استراتژی ای برای اینکه ثابت کنند همه تلاش خود برای جذب امباپه را کرده اند. البته رقم پیشنهادی رئال قابل قبول نیست و کمتر از انتظارات ماست. ما برای او 180 میلیون یورو به موناکو پرداخت کردیم و پایین تر از این رقم حاضر به فروشش نیستیم ضمن اینکه مبلغی را هم باید به موناکو پرداخت کنیم. پیشنهاد رئال از نظر ما قابل قبول نیست.»

 

 

1637202

 

 

پیشنهاد رئال:« این پیشنهاد از نظر ما کافی نیست. نمی خواهم رقم پیشنهادی را دقیق بگویم ولی تقریبا به همان 160 میلیون یورویی که رسانه ها منتشر کرده اند نزدیک است. گفتم که ما 180 میلیون یورو برای او پرداخت کرده ایم و با کمتر از این مبلغ راضی نیستیم. هر کاری برای حفظ امباپه انجام داده ایم و به فاصله یک هفته نظر ما تغییر نخواهد کرد. کیلیان جزو پروژه ماست ولی چه بماند و چه برود، تحت شرایط ما خواهد بود. اگر بخواهد برود که می رود ولی با شرایط درخواستی ما.»

 

پاسخ به پیشنهاد:« شفاها به رئال پاسخ منفی داده ایم و فعلا از این باشگاه پیشنهاد دیگری دریافت نکرده ایم. هرگز دوست نداشته ایم کیلیان را از دست بدهیم و به او چندین پیشنهاد عالی تمدید هم ارائه داده ایم. کیلیان به ما گفته است که رایگان از پی اس جی نخواهد رفت ولی استراتژی اینطور به نظر می رسد که قرار است رایگان برود. اخبار زیادی خوانده ایم در مورد بدهی های رئال یا اینکه پول ندارند ولی به نظر می رسد که درست نبوده اند.»

 

 

1637124

 

 

پیغام سخت پی اس جی:« برای همه بازیکنان این پیغام را داریم که اگر کسی قصد ترک باشگاه را دارد، قادر به خراب کردن رویای ما نخواهد بود. باشگاه به خوبی از خود محافظت خواهد کرد. ما در رسانه ها مذاکره نمی کنیم. اگر رئال از رسانه ها اینگونه استفاده می کند، به ما ارتباطی ندارد. نمی دانم در رئال چگونه فکر می کنند ولی باید بدانند که ما 35 میلیون یورو باید به موناکو پرداخت کنیم. معتقدم از دو سال پیش اینگونه برنامه ریزی کرده اند که یک هفته به اتمام انتقالات، چنین پیشنهادی ارائه کنند. هدف این است که به هواداران شان بگویند ما تلاش مان را کردیم ولی پی اس جی پاسخ منفی داد، پس این حق را داریم که یک سال دیرتر او را رایگان جذب کنیم ولی کیلیان همیشه به ما گفته است که رایگان جدا نخواهد شد.»

 

مذاکره با امباپه:« با او و اطرافیانش و پدرش بارها صحبت کرده ام و هرگز درهای باشگاه را به روی او باز نکرده ایم. مردم می گویند من قصد فروش کیلیان را دارم ولی موضع من و ناصر الخلیفی مدیر باشگاه، یکسان است. اگر بازیکنی قصد ترک باشگاه را دارد، به او پاسخ منفی نمی دهیم ولی با شرایط ما باید باشگاه را ترک کند. ببینیم چه خواهد شد.»

 

 

1637212

 

 

امباپه درخواست جدایی داده؟« اینطور به نظر می رسد نه؟ اینکه رئال پیشنهاد رسمی ارائه داده به همین دلیل است ولی صحبت هایم با او را رسانه ای نمی کنم. موضع ما حفظ اوست و مرا می شناسید که هرگز مسائل داخلی را علنی نمی کنم.»

 

جدایی امباپه به شکل رایگان:« هدف ما تمدید با اوست و موضع ما در مورد تمام ستاره های بزرگی که در اختیار داریم نیز همین است. موضع ما در این مورد واضح و شفاف است.»

 

 

1628223

 

 

قول به امباپه برای فروش:« چطور می توانیم چنین قولی به او بدهیم؟ رسانه های اسپانیایی انگار بهتر از ما اطلاع دارند. رئال از رسانه هایش به خوبی استفاده می کند و مذاکره با کیلیان بی احترامی به پی اس جی است.»

 

خیانت امباپه در صورت جدایی به شکل رایگان:« هدف ما حفظ اوست و تمدید قرارداد با وی و اکنون پیشنهاد رئال را دریافت کرده ایم. او قول داده رایگان نرود و ببینیم چه می شود. واضح است که خوشحال نیستیم. کیلیان یک سال قرارداد دارد و پیشنهادی ناکافی هم از رئال رسیده است. همه دنیا این را می داند که هیچکس نمی تواند رویای ما را خراب کند.»

 

پیشنهاد دوم رئال:« نمی دانم. دو سال است برای این روزها برنامه ریزی می کنند و با خود بازیکن و همه خانواده اش حرف زده اند. تا پایان نقل و انتقالات مشخص نیست چه می شود.»

 

 

1636874

 

 

پلان B در صورت جدایی امباپه:« پلان B نداریم. جو داخلی تیم مثبت است و به جانشین برای کیلیان فکر نکرده ایم.»

 

احتمال درخواست جدایی علنی امباپه:« نمی دانم و از نظر ما این مساله مهمی نیست. موضع‌مان در مورد پیشنهاد رئال را گفتم. رفتار رئال خلاف قانون و نوعی بی احترامی به باشگاه ماست. همه می دانند پیشنهاد رئال برای بازیکنی که قصد حفظش را داریم، کافی نیست.»

 

دیدگاه‌ها