کد خبر : 1775964 | 03 شهریور 1400 ساعت 23:06 | 49.5K بازدید | 1 دیدگاه

ناگلزمان زیر آب ستاره آلمانی را پیش فیلک زد!

بعید است شاهد حضور لروی سانه، ستاره جوان آلمانی در اولین لیست هانسی فلیک در اردوی ژرمن ها باشیم.

ناگلزمان زیر آب ستاره آلمانی را پیش فیلک زد!

به گزارش "ورزش سه"، بیش از یک سال از انتقال لروی سانه از منچسترسیتی به بایرن مونیخ گذشته و این وینگر جوان و آلمانی هنوز موفق به ارائه عملکردی قابل توجه در تیم جدید خود نشده و حالا به نظر شانس حضور در ترکیب تیم ملی را نیز از دست داده است. هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان قبل از بازی با کلن با بولیان ناگلزمان تماس گرفته تا از او در مورد شرایط فعلی لروی سانه سوال کند. به نظر می رسد سرمربی بایرن نیز خیلی نظر مثبتی در مورد سانه نداشته و از این بازیکن پیش هانسی فلیک تعریف نکرده است.

 

1637260

 

حالا فلیک در حال بررسی خط زدن نام سانه از اولین فهرست خود برای تیم ملی آلمان است روز جمعه منتشر می شود. جالب اینجاست لروی سانه در نیمه اول دیدار مقابل کلن به قدری ضعیف کار کرد که از سوی هواداران بایرن مونیخ هو شده و به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

 

همچنین به نظر می رسد قرار است بازیکنان باتجربه ای چون مارکو رویس، توماس مولر و ایلکای گوندوگان نیز در اولین فهرست هانیسی فلیک در تیم ملی آلمان حضور داشته باشند. همچنین کریم آدیمی و لوکاس نمچا از شانس بالایی برای دعوت شدن برای اولین بار به ترکیب ژرمن ها برخوردارند. احتمال بازگشت ماریو گوتزه نیز در حال بررسی است، ژروم بواتنگ تا روشن شدن تکلیف تیم بعدش ای دعوت نخواهد شد و مت هوملس نیز که فعلا درگیر مصدومیت زانو است.

دیدگاه‌ها