کد خبر : 1776010 | 04 شهریور 1400 ساعت 11:48 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

مهدی رحمتی در دبی

مهاجری در یک‌قدمی نیمکت شهر خودرو

به نظر می‌رسد سرمربی فصل گذشته پدیده دیگر تمایلی به همکاری با فرهاد حمیداوی ندارد.

مهاجری در یک‌قدمی نیمکت شهر خودرو

به گزارش "ورزش سه" یکی از سوژه‌های جنجالی فوتبال ایران در هفته‌ای که گذشت، سرنوشت باشگاه شهر خودرو بود که سرانجام مالکیت آن مجدداً به فرهاد حمیداوی رسید، انتقال مالکیت پر سر و صدایی که هم واکنش هواداران مشهدی را به دنبال داشت و هم این‌که مسئولان فوتبالی مشهد و هم‌چنین مهدی رحمتی سرمربی فصل گذشته پدیده، واکنش‌های تند و کنایه‌آمیزی را نسبت به آن داشتند.

 

در همین حین مهدی رحمتی در چند نوبت استوری معنادار و کنایه‌آمیزی را با مضمون این‌که «همه چیز به نفع من در جریان است» منتشر کرد تا افکار عمومی را به سوی خود جلب کند؛ چرا که در تهران و پیش از آن‌که موضوع انتقال سند پدیده به شهر خودرو توسط استانداری خراسان نهایی شود، مذاکراتی اولیه از سوی معمایی مدیرعامل شهر خودرو و نماینده فرهاد حمیداوی، با محمدرضا مهاجری برای پذیرش سمت سرمربیگری شهر خودرو انجام شده بود.

 

آن‌هم در شرایطی که فصل گذشته مهدی رحمتی قراردادی سه ساله را با فرهاد حمیداوی امضا کرده بود، اما حالا در میان روابط شکرآب دو طرف رحمتی تمایلی به ادامه همکاری ندارد و از آن‌سو، حمیداوی و معمایی سعی داشته‌اند که طی روزهای گذشته توپ را در زمین مهدی رحمتی بیندازند و در واقع در صورت عدم انتخاب او به عنوان سرمربی، رحمتی را به عنوان کسی که حاضر به مذاکره نشده معرفی کنند. چرا که مدیرعامل شهر خودرو اعلام کرده بود که اولویت ادامه همکاری با مهدی رحمتی است اما اگر او تمایل نشان ندهد، تصمیم دیگری مدیران باشگاه خواهند گرفت.

 

از طرفی با توجه به فاصله زمانی حدود 40 روزه تا شروع فصل جدید لیگ برتر در 27 مهرماه، فرصت چندانی برای صبوری پای مهدی رحمتی ندارند و حتی شاید در همین ساعات واپسین روز چهارشنبه، خبر انتخاب سرمربی جدید شهر خودرو اعلام شود؛ چرا که مهدی رحمتی هیچ پاسخی به تماس‌های مدیران باشگاه شهر خودرو نمی‌دهد.

 

جالب آن‌که مهدی رحمتی عصر دیروز تصویری از خود در فروشگاهی در دبی  در کنار مهرداد پولادی منتشر کرد تا نشان بدهد اصلا در ایران حضور ندارد. گفته می‌شود برنامه رحمتی در قبال باشگاه شهر خودرو این است که غرامت دو سال آینده خود را از مالک تیم مشهدی بگیرد .


باید دید کلاف سردرگم انتخاب سرمربی جدید شهر خودرو، تیمی که فعلا سه بازیکن خود (علی نعمتی، امین قاسمی‌نژاد و شهرام گودرزی) را در نقل و انتقالات از دست داده و خرید تازه‌ای هم نداشته، کجا گره کور آن باز خواهد شد و چه کسی از سوی مدیران باشگاه به عنوان سرمربی جدید تیم معرفی می‌شود؛ به نظر می‌رسد با توجه به مذاکرات مقدماتی انجام شده، مهاجری گزینه اول باشد و احتمال دارد که وی طی ساعات آینده رسماً به عنوان سرمربی شهر خودرو برای فصل جدید معرفی شود.

دیدگاه‌ها