کد خبر : 1776015 | 04 شهریور 1400 ساعت 12:16 | 65.2K بازدید | 4 دیدگاه

سه مهاجم در لیست خرید؛

برنامه یوونتوس برای جانشینی رونالدو مشخص شد

یوونتوس در صورت جدایی کریستیانو رونالدو برای خرید یک مهاجم جدید اقدام خواهد کرد.

برنامه یوونتوس برای جانشینی رونالدو مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله چند روز مانده به پایان بازار نقل و انتقالات دوباره شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی کریستیانو رونالدو، ستاره 36 ساله و پرتغالی از یوونتوس مطرح شده و ممکن است این بازیکن فصل بعد در لیگ برتر به میدان برود. حالا نشریه گاتزتا دلااسپورت در گزارشی مدعی شد در صورت قطعی شدن جدایی کریستیانو رونالدو، یوونتوس سه بازیکن را به عنوان گزینه های احتمالی جانشینی او در نظر گرفته است.

 

1633006

 

لوکا یوویچ بعد از سپری کردن دوران قرضی در فرانکفورت دوباره به رئال مادرید بازگشته، اما به نظر می رسد نام این مهاجم صربستانی در برنامه ها کارلو آنچلوتی برای فصل جاری جایی نداشته و رئال مادرید آماده فروش یا انتقال قرضی این بازیکن است. بدین ترتیب یوونتوس می تواند خیلی سریع برای خرید لوکا یوویچ به توافق رسیده و زمینه انتقال او به تورین را فراهم بکند.

 

اما گزینه بعدی یوونتوس یک نام جنجالی است. مائورو ایکاردی، کاپیتان سابق اینتر در دو فصل اخیر برای پاری سن ژرمن بازی کرده و حالا با اضافه شدن لیونل مسی شانس چندانی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی ندارد. مائوریتو که در گذشته نیز مورد توجه یوونتوس قرار داشت اخیرا به خاطر مصدومیت شانه مجبور به دوری یک ماهه از میادین شده، اما بیانکونری می تواند این ستاره آرژانتینی را به جای رونالدو جذب کند.

 

1634570

 

اما آخرین گزینه یوونتوس نیز مویس کین، مهاجم ایتالیایی و سابق خود این باشگاه است. این بازیکن 21 ساله اورتون که به صورت قرضی در پاری سن ژرمن بازی می کند نیز احتمالا در ترافیک شدید خط حمله این تیم فرصتی برای درخشش در فصل جاری نخواهد داشت مویس کین که از سال 2016 تا 2019 برای یوونتوس بازی کرده بود، می تواند گزینه لحظه آخری این تیم برای تقویت خط حمله لقب بگیرد.

دیدگاه‌ها