کد خبر : 1776020 | 04 شهریور 1400 ساعت 12:44 | 60.9K بازدید | 2 دیدگاه

پرز خود را کنار کشید؛

توافق رئال مادرید و بارسلونا بر سر یک ستاره جوان

رئال مادرید برنامه ای برای خرید ایلاکس موریبا، ستاره جوان و البته سرکش بارسلونا در ماه های پیش رو ندارد.

توافق رئال مادرید و بارسلونا بر سر یک ستاره جوان

به گزارش "ورزش سه"، نشریه اسپورت در گزارشی مدعی شد با راه اندازی پروژه سوپرلیگ که هنوز هم به طور کامل منتفی نشده، مدیران بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس روابط خود را تقویت کردند. حتی این سه باشگاه تصمیم گرفته اند دیگر برای جذب بازیکنان یکدیگر اقدام نکنند، مگر معاوضه ای مانند آرتور ملو و میرالیم پیانیچ بین یوونتوس و بارسلونا که برای هر دو طرف مفید باشد.

 

به همن علت رئال مادرید تمایلی به جذب ایلاکس موریبا، ستاره 18 ساله بارسلونا نشان نداده است. این بازیکن جوان که در هفته های اخیر جنجالی های فراوانی به پا کرده و هنوز حاضر به تمدید قرارداد با باشگاه بارسلونا نشده، در لیست خرید رئال مادرید نیز قرار داشته و فلورنتینو پرز تمایل داشته برای جذب این ستاره آینده دار اقدام کند.

 

1637340

 

اما توافق اخیر بین فلورنتیو پرز و خوان لاپورتا و تلاش طرفین برای بهبود روابط دو باشگاه در مسیر افزایش قدرت چانه زنی در موارد برون مرزی، باعث شده رئال مادرید خود را از کورس خرید ایلاکس موریبا کنار بکشد.

 

در واقع نام این بازیکن در هیئت مدیره رئال مادرید مطرح شده و توافق بر سر اقدام برای خرید او بوده، اما پرز تاکید کرده این باشگاه تمایلی به جذب ایلاکس موریبا ندارد و این پروژه منتفی به نظر می رسد. روسای دو یاشگاه رئال مادرید و بارسلونا اخیرا در مورد مسائلی چون حق پخش و شرکت در سوپرلیگ اروپا موضعی مشابه با یکدیگر نشان داده اند و به نظر می رسد روابط بین دو باشگاه در بهترین حالت خود در سال های اخیر قرار دارد.

دیدگاه‌ها