کد خبر : 1776045 | 04 شهریور 1400 ساعت 16:52 | 33.6K بازدید | 5 دیدگاه

رئیس سابق رئال:

تجربه‌ام می‌گوید؛ انتقال امباپه قریب‌الوقوع است

رامون کالدرون رئیس سابق رئال معتقد است کیلیان امباپه در روزهای پیش رو بالاخره به باشگاه مادریدی می پیوندد.

تجربه‌ام می‌گوید؛ انتقال امباپه قریب‌الوقوع است

به گزارش "ورزش سه"، تنها یک سال از قرارداد کیلیان امباپه با پی اس جی باقیمانده و رئال همین تابستان هر طور شده قصد دارد او را جذب کند. سه شنبه شب نخستین پیشنهاد رسمی رئال برای امباپه به ارزش 160 میلیون یورو نیز به دست پی اس جی رسید و واکنش باشگاه پاریسی نیز منفی بود.

 

 

1637212

 

 

هرچند هنوز پاسخ رسمی به پیشنهاد رئال داده نشده ولی دیروز لئوناردو مدیر ورزشی باشگاه پاریسی در مصاحبه با 4 رسانه مارکا، لوپاریزین، اکیپ و رادیو RMC گفت که رفتار رئال در قبال امباپه قانون شکنانه بوده و به پی اس جی بی احترامی شده است. لئوناردو مدعی شد که رئال از دو سال پیش با امباپه در تماس بوده و برنامه ریزی کرده بود که یک هفته به اتمام نقل و انتقالات، اولین پیشنهاد رسمی را ارائه دهد.

لئوناردو پیشنهاد رئال را هم ناکافی دانست و طبق ادعای رسانه های فرانسوی، برای امباپه 215 میلیون یورو می خواهند.

 

 

1637374

 

 

رامون کالدرون رئیس رئال بین سال های 2006 تا 2009، در مورد وضعیت انتقال امباپه به تاک اسپورتس گفت:« اگر رئال امباپه را همین تابستان می خواهد، پس باید رقم موردنظر پی اس جی را پرداخت کند. طبق تجربیات خودم می گویم که این انتقال قریب الوقوع است.

وقتی دو باشگاه بر سر میز مذاکره بیایند و پیشنهادی رسمی نیز وجود داشته باشد، مسائل کاملا روشن است. برخی مواقع وقتی موضع باشگاه مقابل محکم و جدی است و جذب بازیکن نیز حائز اهمیت، شما مجبورید با شرایط کنار بیایید و مبلغ موردنظر را پرداخت کنید. معتقدم رئال این کار را انجام خواهد داد.»

 

 

دیدگاه‌ها